Verwijderd

Topicstarter
op de Canon S2 is specs zie ik een A/V aansluiting. Is deze voor NTSC en PAL geschikt? (of is vraag niet relevant, wat me echter zou verbazen).

Voor wat kan de A/V aansluiting gebruikt worden? Fotos bekijken en videos bekijken? of alleen video?

Ik vertrek volgende week naar USA en zou daar een toestel kopen. Nog iets anders waar ik moet op letten?

groeten,

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 22:23:
op de Canon S2 is specs zie ik een A/V aansluiting. Is deze voor NTSC en PAL geschikt? (of is vraag niet relevant, wat me echter zou verbazen).

Voor wat kan de A/V aansluiting gebruikt worden? Fotos bekijken en videos bekijken? of alleen video?

Ik vertrek volgende week naar USA en zou daar een toestel kopen. Nog iets anders waar ik moet op letten?

groeten,
Ik kon bij mij a60 kiezen uit pal/ntsc. Dus het lijkt me sterk dat dat bij deze camera niet zou kunnen. Verder kon je zowel video als foto's afspelen op tv. En als je een camera in Amerika koopt denk ik dat je moet letten op de garantie. Wan ik denk niet dat die ook geldt voor nederland.

Verder denk ik dat je deze vragen beter in Canon Powershot S2 IS - Deel 2 zou kunnen stellen. Dat topic gaat geheel over deze camera

[ Voor 12% gewijzigd door Justawitte op 12-08-2005 18:37 ]

• Levi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-03-2023
Kort antwoord:

- A/V output werkt voor Foto's en Video
- In het menu van de camera kun je kiezen tussen NTSC en PAL

Levi (Utrecht)