In XP Home kun je verschillende gebruikers/accounts aanmaken met verschillende rechten. Maar wat ik niet kan vinden, is hoe ik gebruikers ervan kan weerhouden dat ze het internet op gaan. Mijn dochter van vijf surfde laatst vanuit een spelletje (Barbie) ineens het internet op. Dat soort grappen wil ik niet. Dus wil ik haar account dicht timmeren. Weet iemand hoe ik mijn computer met XP Home zo kan configureren dat zij niet meer op het internet kan?
Bij haar account een fake proxy server instellen. Via die niet bestande proxy wil die dan het internet op, wat niet lukt, en dus geblokt is. Lijkt mij dat ze zelf er niet snel achter zal komen hoe ze dat weer verandert
Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... FUCK.
[search=toegang internet blokkeren]: 110.939 resultaten.
[google=block internet access]: ongeveer 16,4 miljoen resultaten.
Je kan hier heel veel over vinden. Pas de zoektermen ietsje aan en je vindt nog meer. Hier op GoT verwachten we zoals je zou moeten weten van je dat je wat eigen onderzoek doet. Aangezien dit onderwerp al zo vaak is voorgekomen dat ik me niet kan voorstellen dat er niks over te vinden is, sluit ik dit topic, met aan jou het verzoek de Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens goed door te nemen
[google=block internet access]: ongeveer 16,4 miljoen resultaten.
Je kan hier heel veel over vinden. Pas de zoektermen ietsje aan en je vindt nog meer. Hier op GoT verwachten we zoals je zou moeten weten van je dat je wat eigen onderzoek doet. Aangezien dit onderwerp al zo vaak is voorgekomen dat ik me niet kan voorstellen dat er niks over te vinden is, sluit ik dit topic, met aan jou het verzoek de Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens goed door te nemen
[ Voor 6% gewijzigd door sanfranjake op 11-08-2005 22:25 ]
Dit topic is gesloten.
![]()