Toon posts:

Vestel 27 denver

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist heb ik een Vestel 27 denver gekocht... Was toevallig in de aanbieding bij de blokker en kwam uit de test als goed... Maar nu staat hij heel mooi, de zenders laten zoeken enzo, maar ik mis een boekje.... Op de Vestel site staat de handleiding ook als grijs en google biedt me ook geen uitkomst... :(

Nu vroeg ik me af of iemand hier dezelfde heeft en er dus wel een boekje bij heeft gehad..
ik vraag me langzamerhand af of die er wel bij hoorde te zitten, want een online handleiding vindt ik op zich ook prima. _/-\o_

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:05

voodooless

Sound is no voodoo!

mailen?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
Graag ;) als het goed is kun je me mailadres zien....

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-02 14:28

Sick Nick

Drop the top!

Denk dat ie bedoelt dat je dus vestel moet mailen, en dan vragen om die handleiding :p

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:05

voodooless

Sound is no voodoo!

idd dat bedoel ik. info@blaba werkt meestal wel prima ;)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Welke test? Voor maar een klein beetje meer koop je online een echte tv, en geen Vestel, zonde van je geld, ik zou je bijna smeken om hem terug te brengen. Ze zijn een groot drama, matige service, slechte beeldkwaliteit.

[ Voor 10% gewijzigd door FirePuma142 op 31-10-2006 22:59 ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Verwijderd

Topicstarter
deepspace schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 22:02:
idd dat bedoel ik. info@blaba werkt meestal wel prima ;)
Ow lol 8)7 dacht dat ie hem zelf had, stuur ze wel een e-mail

zat beetje te :Z

Verwijderd

Vraagje, hoe duur was die tv bij de blokker?
En ben je er tevreden over?

Ik zit er nl ook over te twijffelen om hem te kopen, ik kan hem in de aanbieding krijgen voor 699 euro, en op internet staat ie echt voor 1300 ofzo, leek me wel een nette prijs dus :-)

Raad je m aan?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Nja Vestel is wel een goedkoop merk he, is gewoon een standaard-TV. Niets bijzonders qua resolutie, mogelijkheden, snelheid, contrast etc. In principe is het de prijs wel waard die je ervoor betaalt, want da's niet zoveel. Maar ik heb toch liever een Sharp of een Panasonic (misschien zelfs een goede Philips :))

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Pagina: 1