Toon posts:

Infrarood

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,
Mij is verteld dat ik met infrarood gratis Ringtones over kan sturen ..
Hoe doe ik dit en als dit niet zo is..
Wat kan ik dan met infrarood doen

Hoe gebruik ik het ?

Ik heb een SAGEM myV55

Groeten Niels :)

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:55
Niels, welkom hier.
Ten eerste groeten Tweakers elkaar niet we gaan er vanuit dat we van elkaar houden ;)
Ten tweede: gebruik de Search
of formuleer je vraag wat duidelijker kunnen er niet echt iets van brouwen zo.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Koop een infrarood module, sluit hem aan op je moederbord en klaar is kees (meeste notebooks hebben overigens infrarood) ;)

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik kan er duss geen ringtones mee oversturen:?

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:55
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:52:
Maar ik kan er duss geen ringtones mee oversturen:?
Heb je al in de handleiding van je telefoon gekeken of je telefoon dit ondersteund?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Als je twee telefoons hebt die allebij uitgerust zijn met infrarood kan je onderling bestanden uitwisselen. Je houd de IR (infrarood) oogjes tegenover elkaar en verzenden maar! (bij de sagem zit de ir-oog aan de rechterkant in het midden.)
Met infrarood kan je ook (mits je een ir-oog voor de computer hebt) bestanden van pc naar mobiel verzenden. Als je dus op internet een plaatje of midi (polyfoon) bestand vind kan je die dus heel gemakkelijk via IR op je mobiel zetten!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:53:
Als je twee telefoons hebt die allebij uitgerust zijn met infrarood kan je onderling bestanden uitwisselen. Je houd de IR (infrarood) oogjes tegenover elkaar en verzenden maar! (bij de sagem zit de ir-oog aan de rechterkant in het midden.)
Met infrarood kan je ook (mits je een ir-oog voor de computer hebt) bestanden van pc naar mobiel verzenden. Als je dus op internet een plaatje of midi (polyfoon) bestand vind kan je die dus heel gemakkelijk via IR op je mobiel zetten!
heel erg bedankt !!

Verwijderd

Topicstarter
Ballebek schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:52:
[...]

Heb je al in de handleiding van je telefoon gekeken of je telefoon dit ondersteund?
Juhp
Pagina: 1