//Ik hoop dat dit topic is toegestaan. Anders mijn excuses.
Ik heb twee vraagjes over Hi-MD, de tweede is de makkelijkste dus die vraag ik eerst:
Weet er iemand hoe goed of slecht Hi-MD-spelers samenwerken met linux.
Mijn broertje heeft namelijk een Hi-MD speler en neemt daar veel dingen mee op, en ik wil de familie-computer eigenlijk naar linux (Debian) switchen.
Mijn tweede probleem is het volgende, ik heb een paar maanden geleden de computer naar WinXP geswitched, en aangezien ik niet zo op de hoogte was van de DRM in sony's OpenMG heb ik gewoon de hardeschijf geformateerd en nu kan mijn broertje een deel van zijn opnamen niet meer afspelen wat hij mij uiteraard niet in dank afneemt.
Als er iemand een oplossing weet hoor ik die graag.
/*
* Voor diegenen die zich afvragen het is een paar maanden geleden gebeurt waarom komt hij er nu
* pas mee?
* Dat komt omdat mijn broertje en ik alletwee niet meer de hele tijd thuis zijn en ik hem dus nu ivm.
* de geplande switch naar linux vroeg wat er moest worden opgeslagen.
* Nogmaals: het gaat om door hemzelf opgenomen materiaal, waarvan hij geen 'licentie' meer heeft.
*/
/*
* De volgende zoektermen heb ik gebruikt: (Op Google)
* drm openmg crack
* drm openmg
* stripping drm out openmg
* stripping drm out .oma
*/
Ik heb twee vraagjes over Hi-MD, de tweede is de makkelijkste dus die vraag ik eerst:
Weet er iemand hoe goed of slecht Hi-MD-spelers samenwerken met linux.
Mijn broertje heeft namelijk een Hi-MD speler en neemt daar veel dingen mee op, en ik wil de familie-computer eigenlijk naar linux (Debian) switchen.
Mijn tweede probleem is het volgende, ik heb een paar maanden geleden de computer naar WinXP geswitched, en aangezien ik niet zo op de hoogte was van de DRM in sony's OpenMG heb ik gewoon de hardeschijf geformateerd en nu kan mijn broertje een deel van zijn opnamen niet meer afspelen wat hij mij uiteraard niet in dank afneemt.
Als er iemand een oplossing weet hoor ik die graag.
/*
* Voor diegenen die zich afvragen het is een paar maanden geleden gebeurt waarom komt hij er nu
* pas mee?
* Dat komt omdat mijn broertje en ik alletwee niet meer de hele tijd thuis zijn en ik hem dus nu ivm.
* de geplande switch naar linux vroeg wat er moest worden opgeslagen.
* Nogmaals: het gaat om door hemzelf opgenomen materiaal, waarvan hij geen 'licentie' meer heeft.
*/
/*
* De volgende zoektermen heb ik gebruikt: (Op Google)
* drm openmg crack
* drm openmg
* stripping drm out openmg
* stripping drm out .oma
*/
edit:
Ik heb ook binnen dit forum naar hi-md gezocht.
Ik heb ook binnen dit forum naar hi-md gezocht.
[ Voor 4% gewijzigd door Keeper of the Keys op 11-08-2005 21:23 ]