Hoi,
Ik heb een Asus V6800 DeLuxe, met TV-OUT dus.
Nu wil ik graag een kabel tussen deze kaart en m'n TV. Ik weet genoeg van PC's maar weinig van TV's enzo dus ik heb ff wat advies nodig.
Die TV-Out achter op de kaart is zo'n aansluiting die lijkt op een PS/2 poort.
Dat is dus de TV-Out lijkt me. Ik wil dus een kabel van hieruit naar de TV hebben, de afstand is ongeveer 8 meter. De TV heeft een scart aansluiting en ook aansluitingen voor zulke roodwitgele tulp stekkers.
Wat voor soort kabel heb ik nodig, waar kan ik zoiets kopen en wat gaat me dat ongeveer kosten. Oh ja, is de kwaliteit wat goed, als het signaal eerst over 8 meter kabel gaat, en dan pas bij de TV komt. En wie weet of zo'n TV-Out van een GeForce uberhaupt wel wat goed is.
Alvast bedankt.
Ik heb een Asus V6800 DeLuxe, met TV-OUT dus.
Nu wil ik graag een kabel tussen deze kaart en m'n TV. Ik weet genoeg van PC's maar weinig van TV's enzo dus ik heb ff wat advies nodig.
Die TV-Out achter op de kaart is zo'n aansluiting die lijkt op een PS/2 poort.
Wat voor soort kabel heb ik nodig, waar kan ik zoiets kopen en wat gaat me dat ongeveer kosten. Oh ja, is de kwaliteit wat goed, als het signaal eerst over 8 meter kabel gaat, en dan pas bij de TV komt. En wie weet of zo'n TV-Out van een GeForce uberhaupt wel wat goed is.
Alvast bedankt.