MRTN
Als je een beetje om kan gaan met php in combinatie met XML dan kan je Serious Samurize installeren op de pc in kwestie (stat monitor programmatje) dat is in staat om alle ruwe gegevens uit te poepen in XML, parse dat met php en je hebt je eigen temperatuur enz. display ding voor pda of welk ander apparaat met een webbrowser. Als je geen php kan, samurize is ook in staat een png plaatje uit te poepen met de stats maar dat is een heel stuk zwaarder voor je pda.
heeft iemand andere ideenen, ik heb coolmon geprobeerd maar daar krijg ik alleen een XML code
MRTN
Verwijderd
Probeer deze link maar eens: http://www.xs4all.nl/~toodutch/tools/ppc-v039.zipMartin11468 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:10:
heeft iemand andere ideenen, ik heb coolmon geprobeerd maar daar krijg ik alleen een XML code
Tnx, dat is toch het programma van het bovengenoemde topic?
MRTN
Lezen is een vak....
[ Voor 77% gewijzigd door MasterMaceMichu op 12-08-2005 17:40 . Reden: Hier stond onzin.... ]
lkr aardig weerCommunicator schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:38:
Lezen is een vak....
MRTN
Lezen voor jou blijkt idd ook een vak.
En die link die PeterBuy geeft lijkt me idd een mirror van de laatste versie van het programma in het topic dat jij aanhaalt.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Het was idd 'my bad'..........Was een onzinvraag die ik me afvroeg.....
Ik heb het ook even uitgeprobeerd, maar ik zie alleen de informatie over de schijven en verder niks.
het programma werkt hier nu super!, geeft alle specs weer
en over de vraag terug, mssn moet je eerst MMB5 installeren (Motherboard monitor 5)
en over de vraag terug, mssn moet je eerst MMB5 installeren (Motherboard monitor 5)
MRTN
Bedoel je nou een pda, een pc, of een pocketpc?maar die software is niet beschikbaar, weet iemand andere software om op de pc de temps te laten zien van de pc
haha, dat heb ik ooit nog eens in een ver verleden gemaakt
Pagina: 1