Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een kleine vraag,
Kunnen bleutooth headsets voor telefoons ook aangesloten worden op de pc?
En is de geluidskwaliteit/afstand tot pc dan genoeg voor bijvoorbeeld teamspeak of ventrillo?

Gr. Stan

Verwijderd

Een bluetooth headset kan je gewoon met je pc pairen (met bv. bluesoleil werkt het heel goed) en al het geluid wordt dan omgeleid naar je headset

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 18:13
De geluidskwaliteit gaat er niet van achteruit, alleen vindt ik het een nadeel als het draadloos is ivm accu of batterijen whatever.. Daar irriteerde ik me mateloos aan.. :/

Verwijderd

Topicstarter
Ok Bedankt!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 11:28
Ik gebruik een Bluetrek G2 headset + MSI Btoes USB bluetooth adapter. Dit werkt perfect icm Skype en Voipbuster.

De batterij van dit apparaatje houd het lang uit.

Er staan een aantal interessante topics op dit forum.

Verwijderd

Nu heb ik ook mijn bluetooth headset (Jabra BT200) gepaired met mijn PC via Bluesoleil.
Ik moet hem nu alleen telkens opnieuw laten zoeken naar het apparaat.
Hoe kan ik dit gewoon goedkeuren?

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:47

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:00:
Een bluetooth headset kan je gewoon met je pc pairen (met bv. bluesoleil werkt het heel goed) en al het geluid wordt dan omgeleid naar je headset
Bij mij werkt dat op de een of andere manier niet; ik heb een Jabra BT150 d.m.v. een Bluetooth Dongle en BlueSoleil aan m'n PC gekoppeld; maar er komt geen geluid uit. Ik heb al gekeken of ik via het control panel aan moet geven het geluid niet via de output van m'n geluidskaart te laten gaan, maar niets gevonden.

Kan het komen doordat bluesoleil m'n jabra puur als headset herkent, en niet als "gewone" speaker?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Pagina: 1