Toon posts:

Overzicht beperkingen ISP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een overzicht welke beperkingen de verschillende nederlandse ISP hebben. En welke oplossingen er eventueel zijn.
Bij voorbeeld bij Planet is poort 25 dicht vanaf het internet. Maar je kan wel de mailrelay servers van planet gebruiken om zelf een mailserver te hosten. Je neemt dan de mailrelay servers op als MX records in de DNS.

Wie weet of er al zo'n lijst bestaat, anders wil ik hem met jullie hulp graag zelf samenstellen.

Alvast bedankt.

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-02 09:48

TrailBlazer

Karnemelk FTW

XS4All
geen beperkingen zover ik heb meegemaakt. Alles mag alleen als jij stoute dingen naar buiten toe doet zal XS4All je daar op aanspreken. Eventueel direct afsluiten om te voorkomen dat je de rest van de wereld vervuild met je troep. Alle poorten open en afaik geen datalimiet

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Wanadoo, ik host een ftp en http server zonder problemen en geen datalimiet. nog nooit problemen gehad met porten doormappen.

Goedkoop bellen via VoIP

• Trax_Digitizer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

Trax_Digitizer

are we there yet?

HCCnet: alles open en nog nooit gezeur gezeik gehad.
Demon: idem.

Mijn server heeft op beide netwerken jaren gedraaid zonder problemen/beperkingen.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:29

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

MensionXL schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:40:
Wanadoo, ik host een ftp en http server zonder problemen en geen datalimiet. nog nooit problemen gehad met porten doormappen.
Wanadoo (Cable) heeft poort 25 (SMTP) geblokkeerd. Voor de rest idd geen beperkingen voor zover ik weet.

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
chello: zolang niet je hele straat er op zit loopt het geweldig. het schijnt bepaalde p2p protocollen te cappen, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. Mailserver, webserver, ftp server e.d. gaat allemaal goed, heb geen datalimiet en haal de beloofde 4 mbit ook daadwerkelijk

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Pagina: 1