Toon posts:

Rare weergave films bij nieuwe grafische kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een nieuwe grafische kaart gekocht (Nvidia 6800GT) om mijn oude Radeon 9700 te vervangen. Kaart presteert prima met 1 maar: de weergave van DVD en DIVX filmpjes is heel vreemd:
Het lijkt alsof de kleur rood veel te sterk aanwezig is en ook niet alle kleuren worden meegenomen (je kun het misschien nog het best vergelijken met een soort ouderwetse 16 kleuren stand).

Ik heb windows XP opnieuw geinstalleerd na de plaatsing van de 6800GT,
Gebruik de nieuwste drivers,
Laatste DIVX versie geinstalleerd,

Ik denk niet dat het aan de kaart ligt omdat verder alles goed loopt, wellicht een driver instelling (hoewel ik die ook afgelopen ben).

Heeft iemand verdere tips of is bekend met het probleem?

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:55
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 Is nu onderhand in diverse topic als honderden keren gepost dat dit een bug is in de 77.72 drivers en hoe je dit moet oplossen.

oplossing:

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/megatron/pics/color.png

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_

Yep, bedankt dit lost alles op. Blijkbaar niet goed gekeken met de seach of verkeerde zoekwoorden gebruikt.

@ Megatron, bedankt voor je reactie meer beetje normaler mag dat ook. Ik heb de search gebruikt maar echt niet gevonden wat hier op leek (verkeerd gezocht dan, mijn fout). Na jarenlang ATI kaarten te hebben gebruikt was dit eerlijk gezegd niet een bugje waar ik op rekende.

Verder kan dit topic dan weer dicht.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2005 15:16 ]