Toon posts:

Print raadsel outlook 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In een NT4.0 omgeving met office 2000 heb ik op 1 machine het probleem dat mail van een enkele bepaalde afzender niet geprint kan worden. Alle andere mailtjes worden wel geprint, als ik het betreffende mailtje forward naar een andere gebruiker kan deze het wel printen.

Wie heeft een oplossing voor dit raadsel of kan mij tenminste op het goede spoor zeten om dit op te lossen.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat gebeurt er precies: foutmelding, crash, eventviewer melding?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Het mailtje wordt niet geprint. De systemen zitten dicht met policies, kan dus niet de eventviewer bekijken. Alles blijft verder gewoon werken.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:11:
Het mailtje wordt niet geprint. De systemen zitten dicht met policies, kan dus niet de eventviewer bekijken. Alles blijft verder gewoon werken.
Wellicht toch even contact opnemen met je ICT helpdesk?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:08
Is dat ene mailtje niet toevallig een mail in rtf of html format en de rest niet, en lijkt het daardoor dat alleen de mail van die ene persoon niet uit te printen is, maar is het gewoon een filetype probleem?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Anders misschien met drm gerommeld?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1