Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PDA - HP 6515 vs. 6715

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik ben van plan de HP 6515 mobile messenger aan te schaffen maar ik heb hieromtrent toch enkele vragen. Tenzij iemand anders een leuker alternatief heeft ? Ik heb alleen bij ASUS nog een toestel gevonden maar had toch wat minder features.

Heeft iemand van jullie de 6515 al gekocht ? Wat zijn jullie ervaringen ?

Weet iemand of de 6715 nog lang op zich laat wachten ?

Op sommige sites zie ik 1e kwartaal 2006 andere zeggen dan weer late 2005

bv.:

http://www.newmobile.nl/index.php?Toestel_code=10f9e6a

op nog een andere site vond ik de flash presentation van HP zelf over de 6715 maar nog nergens een release date.

Ook is het nog onduidelijk wat precies de grote verschillen gaan zijn.

WIFI, mobile 2005, ... ? Iemand daar al wat meer info over ?

Verwijderd

Topicstarter
Topic herkansing.

Verwijderd

Topic herkansing??? Wat bedoel je?

Anyway: ik wil ook een dergelijk apparaat. En inderdaad: op die 67xx wachten ga ik denk ik ook doen. Ben ook benieuwd wanneer we die mogen verwachten.

Jammer dat ze wel een vierkant scherm hebben...maja

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Release datums zijn vaak niet eens bij de fabrikanten vastgesteld op het moment dat de eerste geruchten over een nieuw apparaat verschijnen.

Wat betreft topic herkansing: het topic zou inderdaad informatiever kunnen zijn door wat meer informatie over de HW6515 te geven, met plaatjes erbij enzo.

Het topic bestaat nu uit twee vragen, één over ervaringen met de HW6515 en één over de HW6715 en het lijkt me handiger om voorlopig over de HW6515 te discussiëren en ervaringen uit te wisselen dan te wachten op nieuws over de HW6715, want zolang dat er niet komt, heeft een topic erover weinig zin.

Dus ga je gang als je een nieuw topic over de HW6515 wilt aanmaken, en over een tijdje, zodra er meer bekend is over de HW6715, een nieuw topic over de HW6715 :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.