Athlon X8 3,6ghz 15000+ | 4 x 4GB PC 21000 | 2 x 4TB... < das pas patsen :-)
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Leeg - Sinds 20180907
En what the
Verwijderd
Wie houdt er nou eerlijk gezegd van om zichzelf voor paal te zettenthe-edge schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:20:
Wie houdt er nou eerlijk gezegd van bling? Ik zou het kopen om mezelf dan voor paal te zetten
Je zou het inderdaad ook serieus op kunnen vattenVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:21:
[...]
Wie houdt er nou eerlijk gezegd van om zichzelf voor paal te zetten
Ehhh... kia-rijders?Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:21:
[...]
Wie houdt er nou eerlijk gezegd van om zichzelf voor paal te zetten
Hmm... dat zou best 's kunnen ja.Chillz schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:23:
ik voorzie een hele hoop Breezah-jeugd die liever met z'n apparaatje aan een grote ketting om hun nek rondlopen, dan met een apparaatje dat er niet uit ziet
[ Voor 121% gewijzigd door poepkop op 10-09-2005 02:07 ]
Athlon X8 3,6ghz 15000+ | 4 x 4GB PC 21000 | 2 x 4TB... < das pas patsen :-)
@alle-6e-klassers: Plak op je goedkope USB stick een diamantje en je hoort erbij!poepkop schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:25:
@Tinuz:
Ik zie mezelf nog niet die pietepeuterige blingdingetjes erop zetten. Ik vond het een leuke gadget, een leuk idee dus ik dacht ik post het. Maar je kan het natuurlijk ook als hot or not zien en het met zijn allen afkraken.
Maar een echte GADGET zijn die dingen waar sterren ook mee lopen, en toevallig lopen er een aantal BN'ers er in nederland mee en in Amerika laten veel sterren van alles blingen met deze steentjes, telefoons... mp3spelers... en zelfs auto's!
En niet alleen breezah jeugd zal dit kopen... want als ik bij mij op school loop zie je ook 6e klassers met een lelijke mp3speler rond hun nek lopen. Zo'n lelijk ding vindt ik dit niet en hij is ook zonder de bling te koop.
Maar ok, ik stop met het afkraken, het kan voor de mensen die er van houden een leuke gadget zijn.. Al is het wel jammer dat je het zou kopen omdat BN-ers ermee lopen, en bekende sterren ook zon shit hebben.. Maar ach.. Ieder z'n ding..!
[ Voor 13% gewijzigd door the-edge op 11-08-2005 16:31 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ga zelf een hobby zoeken. Dit is nou wat ze noemen een discussie, als je daar niet tegen kunt dan moet je maar wat anders gaan doen.LuPo schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:32:
Waarom moet iedereen gelijk commentaar leveren als Poepkop een onderwerp heeft wat sommigen misschien interessant vinden? Ga dan een hobby zoeken zou ik zeggen...
Ik zelf vind het ook een spuuglelijk ding en snap ook niet dat iemand met zo'n geval rond kan lopen.
Is er een markt voor? Jazeker, maar dat is hoofdzakelijk in Amerika.
Opzich is het wel leuk om te zien dat gadgets nu meer en meer worden geintegreerd tot een gewoon gebruiksvoorwerp, zoals een stuk juweel aan een ketting.
Of het ook mooi is...tja...ik vind van niet en zo te lezen ben ik hier niet de enige in. Een ander vind het dan weer wel mooi, tja, dat kan ook en dat mag ook.
Dat is wat ze hier doen, hun mening ventileren over dat ding en dat die in jouw ogen niet positief is, is dan jouw probleem
maar dat ding schijnt ook in bosjes verkocht te worden...
omdat de "sterren" 'm hebben...
maar de "sterren" kopen dat ook niet omdat ze 't mooi vinden denk ik...
volgens mij zijn dat gewoon gratis gifts van de (telecom-) bedrijven om bovenstaande voor elkaar te krijgen...
Leeg - Sinds 20180907
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Hetzelfde als een snelheidsmeter die tot 240 gaat in een suzuki alto, leuk om te pimpen ook al heb je er weinig aan......Wijnands schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:17:
Hmm, p'cies en dan kom ik bij m'n oorspronkelijke punt, wat is het nut van videosupport als je maar 256mb storage hebt?
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Kun je bij de KPN een blingbling box halen....heb je hetzelfde
ow, deze dus