[MCE 2005] Talpa programma-info in guide?

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09-2025
Iemand een idee of/hoe ik de programma-info voor talpa-uitzendingen in mijn gids in mediacenter
kan krijgen om opnames automatisch te kunnen programmeren?

De uitzendingen van Nickolodeon staan er wel keurig in, maar Talpa is nog een groot blok...
Ik heb Talpa al gemaild, maar daar heb ik nog niks van gehoord ;)

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-03 20:51

Zjemm

...

das een goeie. ik heb dr eigenlijk nog niet op gelet. wanner gaan ze de lucht in dan?

opensecure.nl

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05:57
Zjemm schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 15:52:
das een goeie. ik heb dr eigenlijk nog niet op gelet. wanner gaan ze de lucht in dan?
13 augustus tegelijk met eerste speeldag van de erediviesie ;) Morgen dus

Verwijderd

die EPG komt volgensmij van tvgids.nl (gebruik zelf MediaPortal, veel beter :P, en daar wordt gebruik gemaakt van verschillende grabbers en die halen het iig van tvgids.nl). Is dus een zaak van tvgids.nl lijkt me :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Er is volgens mij nog geen officieele epg van Talpa :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-03 15:53
Talpa heeft toch ook nog niet haar programma info vrijgegeven? het enigste wat je nu krijgt zijn teasers en trailers. nog geen tijden van programma's e.d.vandaar het lege veld.

Etuuuuuh!

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-03 21:36
Crypter schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:26:
Talpa heeft toch ook nog niet haar programma info vrijgegeven? het enigste wat je nu krijgt zijn teasers en trailers. nog geen tijden van programma's e.d.vandaar het lege veld.
Maar het blijft wazig. Mijn papieren gids (Veronica) heeft er anders geen problemen mee... ;)
Het niet vrijgeven van de programmagegevens kan het niet zijn, waarschijnlijk heeft het ontbreken van een deal tussen Talpa en MS er meer mee te maken...

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09-2025
Ja psies...in de gids staat het al wel, dus handmatig instellen kan ook al, maar dat kan in 2005 toch niet meer de bedoeling zijn ;)

wel slechts dat je gewoon geen enkele reactie krijgt van info@...
Dat ze het niet weten/oplossen "OK", maar geen reactie...

Verwijderd

Heb vanmorgen even de guide handmatig opnieuw gedownload en voor vandaag stond er bij Nickelodeon gewoon "Talpa TV" vermeld na 20:00 uur. Heb nog niet gekeken of er al programma info staat voor komende week. Straks 's ff kijken...

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-11-2025
Denk dat dit wel goed gaat, radio538 zit ook in media center, dus verwacht met de strategie van meneer de mol dat dit morgen allemaal netjes opnieuw ingedeeld wordt. Ik ben in ieder geval te lui om in te programmeren :O

Digital Media Junkie

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Denk dat we deze discussie nog wat verder kunnen uitbreiden: van de EPG van RTL7 klopt ook geen reet meer. De gegevens die bij Yorin staan kloppen niet, en als ik een nieuw kanaal 'RTL 7' toevoeg kunnen er geen gidsgegevens voor gevonden. Iemand al een oplossing?

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-03 06:28
Klein kickje, iemand al een oplossing voor Talpa, RTL7 enz.?

Carpe Noctem

Verwijderd

Ik weet niet waar MCE zijn EPG vandaan haalt dan, maar hier gaat het gewoon goed vanaf tvgids.nl; RTL7 klopt iig:
http://www.tvgids.nl/zoek...ion=46&genre=&dagdeel=0.0

Zoals eerder gezegd gebruik ik MediaPortal en geen MCE, weet niet waar laatstgenoemde de EPG vandaan haalt; iemand een idee? Of kun je dit niet gewoon instellen in MCE?

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-11-2025
Helaas nog steeds geen Talpa, ben eigenlijk wel benieuwd wat ze uitzenden.

Digital Media Junkie

• 1972
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-03 23:45

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Hebben jullie RTL7 wel beschikbaar in mediaportal? Ook met de nieuwe EPG grabber: WebEPG? Die is pas released in beta vorm, werkt wel stuk sneller als de oude grabber, maar helaas geen RTL 7 (& Talpa)...

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• spawn666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-01 10:18
Hallo iedereen. :)
Weet iemand of er iets aan te passen is aan de opneme tijden, voor of tijdens het opnemen.
Als ik 2 programma's op 1 net opneem achter elkaar, stop hij te vroeg met de eerste (of start te vroeg voor de 2de) Ik kan het stoppen met opnemen niet handmatig uitstellen.
Weet iemand hier een oplossing voor? scheeld een hoop knip, plak en oplet werk

thanks ;)

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
Volgens mij kan je bijna nergens (Veronica.nl Televisiegids, TVGids.nl, Sp!ts-krant etc.) programma-gegevens van Talpa zien omdat Talpa geld wil zien van degenen die ze wil publiceren, dit in tegenstelling tot alle andere zenders...

Dus meestal staan alle programma's van Nickelodeon gewoon vermeld, maar dan van 18:00 - 02:00 (dacht ik, kijk zelf nooit :P) gewoon een blok 'TALPA'.

[ Voor 6% gewijzigd door ironx op 03-09-2005 21:52 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

• jwillemse769
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01-2024
Ik had Talpa hierover een e-mail gestuurd en heb afgelopen vrijdag een mail terug gekregen dat zij binnen 2 weken hun programma's beschikbaar stellen voor de EPG.

[ Voor 3% gewijzigd door jwillemse769 op 11-09-2005 12:27 ]

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

Ik ben benieuwd.. tot nu toe zie ik nog geen resultaat

• The Guide
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-03 21:17
Wat je in ieder geval moet doen om RTL7 goed te krijgen, is in de setup een refresh forceren van alle kanalen (volgens mij heet dat "kanaalgegevens herstellen" in het NL). Ik heb dat gedaan en toen was o.a. RTL7 weer netjes aanwezig. Let wel op, de volgorde van de kanalen wordt ook weer 'default' dus eventueel moet je dat daarna nog met de hand aanpassen.

Dit lost niet het Talpa-probleem op!.

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Met MCEguider heb ik gewoon netjes de talpa programma info.

Default blanke hetero

Verwijderd

Talpa nu ook op tvgids.nl; tvgrabber in MediaPortal werkt dus nu ook goed :)

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

jwillemse schreef op zondag 11 september 2005 @ 12:27:
Ik had Talpa hierover een e-mail gestuurd en heb afgelopen vrijdag een mail terug gekregen dat zij binnen 2 weken hun programma's beschikbaar stellen voor de EPG.
die 2 weken zijn _ruim_ voorbij heb je nog contact gehad?

[ Voor 3% gewijzigd door CrushOne op 09-10-2005 05:05 ]

Verwijderd

CrushOne schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 05:05:
[...]

die 2 weken zijn _ruim_ voorbij heb je nog contact gehad?
Doet hij het bij jouw dan nog niet (MCE?)?

• StevenK
  • Laatst online: 23-03 21:55
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 09:48:
[...]

Doet hij het bij jouw dan nog niet (MCE?)?
Nee, hier ook niet; alleen maar een grote balk 'Talpa' op weet ik welke zender het is...

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

Verwijderd

Ik heb geen ervaring met MCE, maar zitten er nergens instellingen voor een EPG-grabber. Mijn grabber haalt ze namelijk van tvgids.nl en dat gaat gewoon goed.

• StevenK
  • Laatst online: 23-03 21:55
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 09:52:
Ik heb geen ervaring met MCE, maar zitten er nergens instellingen voor een EPG-grabber. Mijn grabber haalt ze namelijk van tvgids.nl en dat gaat gewoon goed.
En dat ik in mijn auto de koppeling niet hoef te gebruiken, betekent niet dat dat voor jou ook geldt.

De EPG van MCE wordt door een door MS beheerst systeem gevoed en daarin ontbreken nog steeds de Talpa gegevens. En dan kun je er wel voor kiezen een andere EPG binnen MCE te gebruiken, die wel gebruik maakt van een grabber, maar dat is niet de oplossing voor het eigenlijke probleem.

[ Voor 16% gewijzigd door StevenK op 09-10-2005 10:29 ]

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

Verwijderd

StevenK schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 10:28:
[...]

En dat ik in mijn auto de koppeling niet hoef te gebruiken, betekent niet dat dat voor jou ook geldt.
:/

Verwijderd

Zelfs wat je gaat uitzenden is geld waard.
Johnny will eerst euri's zien van tv gidsen / kranten / websites voordat ze gepubliceert mogen worden.
Dit was enige tijd geleden in meerdere kranten te lezen.

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 10:55:
Zelfs wat je gaat uitzenden is geld waard.
Johnny will eerst euri's zien van tv gidsen / kranten / websites voordat ze gepubliceert mogen worden.
Dit was enige tijd geleden in meerdere kranten te lezen.
Is het niet de bedoeling om zoveel mogelijk kijkers te trekken naar je programma's? Daar helpt een gids toch alleen maar bij? :?

[ Voor 56% gewijzigd door CrushOne op 09-10-2005 13:53 ]

• Beachboy
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Met digitale televisie van KPN krijg je in de EPG ook 1 groot talpa blok ipv aparte uitzendingen.
Het heeft dus niets met je Mediacenter te maken, Talpa heeft het zelf nog niet op orde.

Verwijderd

Hier ook nog niks in de standaard gids... dus schiet nog niet echt op.

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

hij werkt!!! :D

eindelijk :7

• CrushOne

CrushOne

Error Ω

nu heb ik alleen nog verkeerde labels...
is dat EPG of settings?

• Redlion
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2024
idd eindelijk werkt het een wonder...zal wel komen door de tegenvallende kijkcijfers...
Pagina: 1