Toon posts:

Goeie Backup functie gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar iets dat mijn foto`s kan backuppen,
Ik bedoel net zoiets als een raid functie maar dan via het netwerk.

Ik heb dus 2 computers en op de ene computer staat 1 map met allemaal foto`s erin, ik wil er dus voor zorgen dat als ik een nieuwe map in die map aanmaak dat hij die ook aanmaakt op die andere computer en als de computer op dat moment even niet aanstaat dat hij dat doet als die word aangezet.

Weet iemand hier toevallig een oplossing voor, ik heb ook wel eens iets gehoord met windows werkmappen maar kan dit in dit geval?

Alvast bedankt voor u reactie

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

En je kon hiertussen het antwoord niet vinden? [search=windows werkmap backup] :) Heb je uberhaupt al eens gespeelt met de werkmap van Windows? En welke windowsversie draai je op beide machines?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Hardstikke bedankt dat je even gerageerd hebt, en ik draai op beide Windows XP
op de ene Home en de ander Pro

EDIT:
Dat met werkmappen wil al lukken maar ik wil dat hij hem constant bijhoud en niet dat ik af en toe op bijwerken moet klikken, ik kan het namelijk de ene dag wel eens vergeten 8)7 en dan heb ik mooi geen backup van mijn laatste foto`s en ben ik die dus gewoon kwijt :'(

Weet iemand toevallig geen programma die zorgt dat hij constant up to date blijft?

Alvast bedankt

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 00:17 ]

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-08 15:56
Beide XP dus :+ werkmap functie ownt ! ;)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Andere syncproggies kunnen het ook hoor :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Zoals welke proggies?

En doen die dat automatisch?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Geen idee welke het automatisch doen (ik heb er nooit behoefte aan gehad het automatisch te doen),maar http://gathering.tweakers...D=&select_forum=#hitstart geeft volgens mij genoeg aanknopingspunten om er wat uit te proberen, of niet? Bijv zie je dan al snel
Henk007 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 19:23:
Je zoekterm is synchronisatie software of synchronization software
Een gratis programma dat goed werkt is Allwaysync
Niet gratis is bijvoorbeeld SyncBackSE
Alternartief is anders wellicht [google=sync directories freeware] oid. Een beetje "spelen" met verschillende opties dus :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil iedereen even bedanken die gereageerd heeft,
Ik gebruik nu inmiddels SyncBackSE en dat werkt perfect.

Ik heb hem zo ingesteld dat als ik 1 minuut niks met mijn coputer doe hij gaat controleren of alles up to date is met de informatie op de andere computer, en dit is zo`n beetje wat ik zocht.

Nogmaals bedankt :)
Pagina: 1