[Excel] ENG naar NL vertaling van functie

Pagina: 1
Acties:

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01 00:03
Ik zit hier met een vertaalprobleem. Er wordt hier in een stuk tekst gepraat over het "Unhide" menu in de Engelse versie. Aangezien ik hier alleen een nederlandse versie tot mijn beschikking heb vraag ik me af welk menu hier exact wordt bedoeld. Ik zou dit vertalen als "laat zien" en ik heb de menu's afgespeurd maar ik zie niet iets wat in de buurt komt. Misschien dat een Excel ENG gebruiker dit menu herkent en mij kan vertellen waar dit menu zich bevind.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Is dat niet de functie waardoor standaard niet-gebruikte menufuncties verborgen worden en die je kunt laten zien door op de pijltjes te klikken onderaan een menu?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Harm schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:00:
Is dat niet de functie waardoor standaard niet-gebruikte menufuncties verborgen worden en die je kunt laten zien door op de pijltjes te klikken onderaan een menu?
Het gaat hier om het unhiden van werkbladen, denk ik...

In het Engels kan je het vinden in: Format | Sheet (kan ook met Row en Column) | Unhide...

Dat moet toch wel te vinden zijn in de NL Excel?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Anoniem: 134779

menu of menu-optie ?

Unhide = zichtbaar maken

Bijvoorbeeld in het snelmenu dat je krijgt als je op een kolom- of rijkop klikt

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01 00:03
^ (8> Die laatste wordt bedoeld inderdaad, gezien de context van het verdere bericht. Tx voor het meedenken allen!