Toon posts:

Iemand ervaren en zin in bewerken images???

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een essay over automobiliteit en alternatieve vervoersvormen. Daarvoor is het wel erg handig en leuker als ik wat afbeeldingen gebruik in de vele tekst die ik al heb. Ik heb zelf wat aangeklungeld met wat Microsoft biedt, zodat een aardig idee onstaat.

Maar liefst moet aan de hand van de afbeelding die ik heb kunnen maken, een professionele bewerking gemaakt worden van een reeds bestaand ontwerp. Het is geen foto maar een mooie airbrush schets. Twee in feite. Er moeten er ook twee komen.

Het zou mooi zijn als je wat ervaring hebt in het maken van dingen die op automobiel gebied liggen, en er ook lol aan hebt Je kunt er zelfs wat fantasie in kwijt. Ben bereid er iets voor te betalen ook.

Nou, wat weerhoudt jullie nog t.a.v. iets wat misschien wel je toekomst kan worden??

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:47

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:16:
Nou, wat weerhoudt jullie nog t.a.v. iets wat misschien wel je toekomst kan worden??
Het feit dat GoT niet bedoeld is voor werving ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Reclame / werving mag dus niet op GoT zonder dat je hiervoor betaald - je kan altijd contact opnemen met de directeur van deze BV om te zien of je advertenties kan laten plaatsen :)

Voor meer informatie - kijk even op reviews: Adverteren en contactinformatie

Dit topic is gesloten.