[eclipse]RCP -> product. Verschillende geheugen configs?

Pagina: 1
Acties:

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:22
M.b.v. eclipse en de Rich Client Platform plugin hebben we een product gemaakt. Ideaal om te distribueren onder gebruikers. Dubbel klik op product.exe en je programma start.
Echter, in sommige gevallen is de meegebakken VM geheugen instelling niet voldoende.
Vroeger, toen we nog geen Eclipse gebruikten en alles in 1 dikke JAR file stopte was het makkelijk:
even de opstart script wijzigen en huppakee, je programma draaide met een andere geheugen config.
(m.b.v. de switches -Xms128m -Xmx256m).
Nu willen we hetzelfde bereiken met ons Eclipse product. Dus na het creeeren van het product de geheugen instellingen te veranderen.
Iemand een idee?

• RSchellhorn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-05 20:03
Die switches zou je direct achter je product.exe kunnen typen, dus opstarten met
code:
1
product.exe -Xms128m

Als dat niet werkt: Eclipse zelf heeft een eclipse.ini in de zelfde folder waar de exe in staat, wellicht kan je daar wat mee?

Optie 3 (de mooiste denk ik):
Je hebt in Eclipse een product configuratie gemaakt voor je RCP project (dingus.product) als je die opent, kan je op het 2e tabblad program arguments meegeven.

[ Voor 67% gewijzigd door RSchellhorn op 11-08-2005 11:58 ]

"Ik heb zo veel soep gegeten, dat kan een mens niet aan. Ik heb zo veel soep gegeten, kan bijna niet meer staan. Ik zat daar maar te slurpen achter die grote kop en als ik bijna klaar was, dan schepten ze weer op!" (Hans Teeuwen)

• Red devil
Slayer08 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:53:
Die switches zou je direct achter je product.exe kunnen typen, dus opstarten met
code:
1
product.exe -Xms128m

Als dat niet werkt: Eclipse zelf heeft een eclipse.ini in de zelfde folder waar de exe in staat, wellicht kan je daar wat mee?
Tip 1 ga ik proberen!
Tip 2, in de folder staat geen eclipse.ini. Is dat een optie om deze te krijgen die je zelf moet aangeven?

• RSchellhorn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-05 20:03
Net getest met optie 3, dus dmv de Product Definition file. Er wordt dan zodra je je product exporteert een ini file gemaakt, waar de argumenten in staan.

"Ik heb zo veel soep gegeten, dat kan een mens niet aan. Ik heb zo veel soep gegeten, kan bijna niet meer staan. Ik zat daar maar te slurpen achter die grote kop en als ik bijna klaar was, dan schepten ze weer op!" (Hans Teeuwen)

• Red devil
Slayer08 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:05:
Net getest met optie 3, dus dmv de Product Definition file. Er wordt dan zodra je je product exporteert een ini file gemaakt, waar de argumenten in staan.
Top! We hebben de optie gevonden, nu maken we er een klein config progje bij die de opties kan aanpassen. Thanks!