heb een abit kt7 moederbord ik heb gehoord dat je het fannetje op de northbridge der mag af doen en evntueel op je videokaart zetten , omdat de FSB niet hoger kan den 112
kan dit nu kwaad of niet:??
kan dit nu kwaad of niet:??
Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S
If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.
Verwijderd
Verwijderd
DIT is nouw matig, mail dan naar abit dat je voor tegen een vergoeding zo'n fannetje graag zou willen hebben, maar THaVinNY belazert de boelOp zondag 14 januari 2001 18:57 schreef -THaVinNY- het volgende:
weet je wat je moet doen:
Abit mailen en zeggen dat je fannetje gesneuveld is(erg veel van die dingen kapten ermee) en dan sturen ze(zeer waarschijnlijk) een nieuwe op. die kan je dan op je videokaart gooien. das de makkelijkste en goedkoopste oplossing. kost je niks en anders moet je weer ergens een klein heatsinkje voor je northbirdge scoren.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
hoezo betalen? hij maakt herrie en gaat verrot. klinkt als garantieOp maandag 15 januari 2001 18:32 schreef Tony Vroon het volgende:
Mijn fannetje maakt altijd al rotgeluid maar hij begint het nu toch te begeven.
Ik heb Abit netjes even gemaild, ben benieuwd of ik gewoon een nieuwe krijg.
Ik wil ook best wat bijdragen, die fannetjes zijn ook niet gratis voor hun.
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
ik had het vrij snel. ze zijden eerst dat ze op een niewe voorraad aan het wachten waren, een week later mailtje gestuurt en binnen een week had ik hem. reply gewoon ffe op het mailtje van abit.Op maandag 15 januari 2001 19:32 schreef iefje het volgende:
hoelang duurt het voordat je dat koeltje van de KT7 krijgt?? (mijn vriend w8 er nml. al 3 weken op)
Verwijderd
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
Verwijderd
wat is dit een domme poep! ik denk niet dat abit iets gaat maken waardoor ze oc-ers aantrekken! ze zijn allemaal geldbewust en minder dan 1% van de abit kopers zijn oc-ers en daar hoeven ze het echt niet voor te doen!! alle fabrikanten zijn uit op winst en die maken ze zeker als dat ze de productie zo goedkoop mogelijk maken!! dus ze laten fannetje weg als dat het niet nodig zou zijn!!Op dinsdag 16 januari 2001 20:50 schreef stokkie het volgende:
Volgens mij heeft Abit dat fannetje erop gezet om de oc-ers tegemoed te komen.
Want oc-ers oc-en (DUH) en alles wordt dan dus warmer dan gebruikelijk. En omdat Abit onder de oc-ers bekend stond als goed oc-bare mobo producent, dachten ze slim te zijn om op deze manier de oc-ers naar zich toe te trekken.
* Pindkaas is nu moe van dat ge-oc
"Luie mensen worden ook moe!"
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh