DFI Lanparty Pro875 rev.B

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-04 07:47

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
Ik ben opzoek naar de DFI Lanparty Pro875 rev.B mobo!

Nergens kan ik een shop vinden die deze mobo kan leveren. ik moet de revisie B. versie hebben aangezien ik gebruik maak van een 3.0ghz 800fsb presscot cpu.

Zijn er mensen die dit mobo ook hebben en mij kunnen vertellen waar ik deze vandaan kan halen?
Ik ben van plan om een nieuwe mobo te halen aangezien ik waarschijnlijk mijn intel northbridge heb beschadigd tijdens het vervangen van de koelpasta 8)7 ja de koeler ging er nogal lastig op.....

Die Asus P4C800 E Deluxe is mijn tweede optie, als het niet lukt om de DFI te kopen.

shopsurvey en vraag/aanbod heb ik ook geprobeerd maar helaas heb ik niets gevonden...

[ Voor 9% gewijzigd door HENNEP op 12-08-2005 09:17 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:50
Kijk eens met google: hier een voorbeeld: http://www.v-webshop.nl/p...Path=1_32&products_id=746

Beetje zelfredzaamheid kan geen kwaad. Desondanks acht ik de kans aanwezig dat je op een Asus uitkomt want veel adressen met zo'n bord zijn er niet.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
ja die had ik inderdaad ook al gevonden maar zoals ik in mijn eerste post aangaf heb ik de Revisie B nodig aangezien ik een Presscot CPU heb, deze standaard 875 mobo kan eventueel ook wel een presscot ondersteunen alleen dmv waarschijnlijk een bios update, maar ik heb daar al eens eerder problemen mee ervaren dat de processor niet stabiel zal gaan lopen, ik gebruik momenteen een Abit IS7-E en deze ondersteund standaard ook geen presscot CPU, en nu met een bios update wel maar me systeem loopt zeker niet stabiel, gebruik ik een andere p4 2.0 dan loopt ie perfect.

en nee het ligt niet aan met andere hardware, ik heb alles al eens vervangen en getest, en mijn diagnose kwam uit op de processor......

Mocht er iemand anders nog zijn met een tip waar ik de Pro 975 - B kan kopen dan hoor ik het HEEL graag :D

thanks for the answer MOD :D

Verwijderd

Ik zou persoonlijk even de Shopsurvey erbijpakken en vanuit je woonplaats in een straal naar buiten bellen.
Aangezien de importeur vrijwel nooit weet/vermeld welke revisie die gaat ontvangen/leveren, zal je die info bij de meeste shops ook niet terugvinden. Ze zullen echt even voor je moeten kijken of ze zo'n bord hebben, en zo ja, of het die revisie is.

Anders kan je het altijd nog via vraag & aanbod proberen.

Als je deze mogelijkheden al geprobeerd hebt, was het handig dat even in je OP te vermelden :)

offtopic:
Iets vriendelijker mag misschien ook wel, hij had hem ook kunnen sluiten. ;)
Algemene gedragsregels (Netiquette) #not-done
"Waar vind/koop/huur/whatever ik [iets] vragen."

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 09:06 ]

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Topicstarter
zie op ;)

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:21
BTW die Asus P4C800-E geeft wel heel erg veel problemen. Misschien moet je de verschillende fora over dat mobo maar eens kijken (gewoon googlen). Ik heb er één gezien waar ze een poll hadden van wie hem perfect werkend had en wie niet. Wat blijkt: meer dan 50% NIET goed werkend...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat een houding :/

"zoek het lekker voor me uit"

Nou nee :( - zoek het lekker zelf uit...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.