Sinds ik mijn nieuwe onderdelen in mijn computer heb gezet krijg ik foutmeldingen alom.
Het begind met een harde tik die ik hoor, waarna het scherm en alles vastloopt. Dit duurd een paar seconden waarna het meestal nog drie tot vier keer voorkomt.
De foutmeldingen in het logboek zijn:
01 Het stuurprogramma heeft een controllerfout gevonden in \Device\Harddisk1\D.
02 Het apparaat \Device\Ide\IdePort0 heeft niet binnen de tijd voor time-out gereageerd.
Dit komt voor sinds mijn installatie van mijn nieuwe Maxtor 200GB, Nvidia 6800GT en werkgeheugen van 1 gieg.
Mijn computer bestaat nu uit de volgende onderdelen:
AMD XP 2600+
1,5 Gb DDR geheugen (1x 1024 Mb, 2x 256 Mb)
Asrock K7S8X
Maxtor 200 GB HDD
Maxtor 40 GB HDD
230 Watt voeding
Windows XP Home (incl. servicepack 2 en de laatste updates)
De 200 GB maxtor is in twee partities gemaakt, 40Gb voor Windows XP Home en 160 Gb voor films, muziek e.d.
Ik heb al een aantal topics doorgezocht, maar nergens vindt ik een duidelijk antwoord op het probleem. Het volgen van de links bij het logboek leverd ook niets op.
Wie kan me hiermee helpen? Ik wordt er echt niet goed van en volgens mij is het ook niet echt goed voor je computer al die vastlopers.
Het begind met een harde tik die ik hoor, waarna het scherm en alles vastloopt. Dit duurd een paar seconden waarna het meestal nog drie tot vier keer voorkomt.
De foutmeldingen in het logboek zijn:
01 Het stuurprogramma heeft een controllerfout gevonden in \Device\Harddisk1\D.
02 Het apparaat \Device\Ide\IdePort0 heeft niet binnen de tijd voor time-out gereageerd.
Dit komt voor sinds mijn installatie van mijn nieuwe Maxtor 200GB, Nvidia 6800GT en werkgeheugen van 1 gieg.
Mijn computer bestaat nu uit de volgende onderdelen:
AMD XP 2600+
1,5 Gb DDR geheugen (1x 1024 Mb, 2x 256 Mb)
Asrock K7S8X
Maxtor 200 GB HDD
Maxtor 40 GB HDD
230 Watt voeding
Windows XP Home (incl. servicepack 2 en de laatste updates)
De 200 GB maxtor is in twee partities gemaakt, 40Gb voor Windows XP Home en 160 Gb voor films, muziek e.d.
Ik heb al een aantal topics doorgezocht, maar nergens vindt ik een duidelijk antwoord op het probleem. Het volgen van de links bij het logboek leverd ook niets op.
Wie kan me hiermee helpen? Ik wordt er echt niet goed van en volgens mij is het ook niet echt goed voor je computer al die vastlopers.