Toon posts:

conflict tijdens het opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb winxp met SP2 geinstalleerd en daarna de cd die ik bij mijn moederbord kreeg. (ASUS A8N-E). Die CD is heel erg onoverzichtelijk. Geen idee wat ik allemaal moest installeren. Maar ik heb het nou gedaan en nou krijg ik steeds een foutmelding.

Iets met:

Naam: winsys.exe
uitgever: Onbekende uitgever
type: toepassing
van: C:\WINDOWS\System32

en dan uitvoeren of annuleren

Wat moet ik daarmee nou?

Kompas

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Ik heb het bestand even opgezocht, maar windows kon het bestand niet vinden, dus mijn advies is dan ook annuleren en dan deleten! :/

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Gefeliciteerd, je hebt een Trojan. :)

http://www.google.nl/sear...20,GGLI:nl&q=winsys%2Eexe

Dit had je wel heel erg simpel zelf kunnen uitvinden.

[ Voor 20% gewijzigd door Guardian Angel op 11-08-2005 09:09 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
En hoe krijg ik die weg!:-(

Hoe kom ik daar dan trouwens aan? Een volledig schone installatie zonder internet?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Volg eens een van de linken die je krijgt als je de url die ik gaf volgt. Staan zat oplossingen.

ARME AOW’er

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

ik sluit ook pas m'n netwerkkabel aan nadat ik windows volledig geinstalleerd heb, en heb voorzien van de nodige beveiliging dus; een antivirus prog, firewall prog en natuurlijk sp2

Maar ik neem aan dat je winsys nog kunt verwijderen, dus ff naar het betreffende map gaan en dan deleten. Mocht dit niet lukken, dan even windows afsluiten en in veilige modus opstarten en dan proberen het bestand te verwijderen. Het zou ook wel handig zijn dat je dan ook even je netwerkkabel even eruit haalt en je windows dus voorziet van de nodige beveiliging nadat je het bestand hebt verwijdert.

[ Voor 3% gewijzigd door Xadeon op 11-08-2005 09:40 ]

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar het staat in de windows map.. Vanavond zou ik het er proberen uit te halen. Anders even wat tools draaien. Echter termen als win, sys, 32 of een combi daarvan klinken zo officieel. Daar heb ik me door laten intimideren:-) Maar het zijn dus gewoon trojaans? De schavuiten.....

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:50
Ik zou in het vervolg eerst eens iets beter searchen/googlen. Daarnaast hoort dit natuurlijk niet in PMG ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.