Toon posts:

mappen lotus notes

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Op dit moment werk ik bij een bedrijf dat Lotus Notes 6.5 heeft geimplementeert.
Nu wil het geval dat er op een of andere duistere manier door te repliceren met het archief er een lading lege en dubbele mappen zijn ontstaan. Deze zijn dan wel leeg maar erg irritant. weet iemand misschien hoe ik in een keer meerdere mappen tegelijk kan weg halen als gebruiker? Ik mag normaal ook mappen cq folders aan maken en stuk voor stuk weg gooien, maar meer dan 300 mappen wordt wel erg veel.

greets Maickel

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 17:56
Ik ga er even vanuit dat je folders in je mailbox bedoelt? Probeer het dan eens via de Designer, kun je ze gewoon selecteren en allemaal tegelijk weggooien.

Succes.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, we hebben geen rechten tot designer gekregen, en die willen ze ons ook niet geven, we krijgen admin rechten over onze eigen mailbox, maar daar blijft het dan ook bij. Ze zijn nl erg bang dat we te slim worden voor ze.En het gaat inderdaad om de folders in de mailbox

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 17:56
Als je admin rechten hebt, heb je automatisch ook designer rechten. Admin is nl. nog een stapje hoger. Het enige probleem kan zijn dat je geen designer client hebt, maar in dat geval zou ik de helpdesk vragen de folders weg te halen.

Overigens, als je kunt repliceren met een archief hebben ze wel tenminste 1 grote fout gemaakt, dit moet nl. NOOIT kunnen.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, er zijn meerdere dingen die zie niet mogen doen, of juist wel hadden moeten doen. maar helaas. Zoals een helpdesk die niet mee wilt werken, het enige wat ze willen doen is een backup draaien van 2 dagen geleden en dan zijn we een heleboel mail kwijt die best wel belangrijk zijn.