HOP, en de laatste die ik doe van vandaag (zonder reden, gewoon in willekeurige volgorde)
Vandaag geen dikke MF te vieren dat is wel jammer maar genoeg andere dingen om even leuk naar te kijken.
[DPC]_Team_ColdFusion en [DPC]_fatal_error_group staan in de lijst van nieuwe leden en dat lijkt me erg sterk (nick of mailchange ?? )
Mede daardoor pakken ze opnieuw mijlpaaltjes maar dubbele uitgifte doen we niet aan lui
En respectievelijk 1675 en 1663 plekkies stijgen ook niet
Wat is er dan wel nieuw:
Vandaag [DPC]NGS op de eerste plek, Schapie daar vlak achter en Garuth die de rij sluit
ik zou zeggen: Sjek it out !
Vandaag geen dikke MF te vieren dat is wel jammer maar genoeg andere dingen om even leuk naar te kijken.
[DPC]_Team_ColdFusion en [DPC]_fatal_error_group staan in de lijst van nieuwe leden en dat lijkt me erg sterk (nick of mailchange ?? )
Mede daardoor pakken ze opnieuw mijlpaaltjes maar dubbele uitgifte doen we niet aan lui
En respectievelijk 1675 en 1663 plekkies stijgen ook niet
Wat is er dan wel nieuw:
Vandaag [DPC]NGS op de eerste plek, Schapie daar vlak achter en Garuth die de rij sluit
ik zou zeggen: Sjek it out !
Folding@Home hitparade van 10-08-2005 Top 30 daily flushing members: (63/1683) = 4%
Top 30 Overall
Top 15 teams daily
Top 15 teams Overall
|
Mijlpalen | |
[DPC]_Team_ColdFusion | 500.000 |
[DPC]_fatal_error_group | 200.000 |
Leden |
2 nieuwe leden |
Welkom bij DPC: [DPC]_Team_ColdFusion, [DPC]_fatal_error_group, |
Aantal leden: 1683 |
Folding@Home Links | |
Folding@home FAQ | Tootoo's F@H FAQ |
Folding@home: site - software | |
DPCH van gisteren | |
DPC.StartKabel.nl |
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME