Toon posts:

processor van 533 laten draaien op 400??

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb een moederbord een ct-9bja en heb daar een pentium 4 1,5 inzitten
nu ben ik van plan een ander processor te kopen maar..
alle processors die je nu koopt die meer dan 1,8 ghz zijn draaien op 533 bussnelheid of meer .
nu zegt mijn handleiding van mijn moederbord dat hij maar 400 kan hebben
nu is mijn vraag kan ik zomaar een processor van bijvoorbeeld 3,0 ghz 533mhz er in zetten en draaid dat dan ook goed??
ik heb er nu 512 mb geheugen in zitten wil dan ook naar een gieg gaan
graag hoor ik iets van iemand die dit uit ervaring heeft meegemaakt of die het gewoon weet

ps ik heb 3 uur zitten zoeken of er iets op het forum stond maar kon er niks over vinden

vriendelijke groet davenport

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-05 21:46

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Zie http://processorfinder.in...ALL&cache=ALL&PkgType=ALL

Frontside bus maak geloof ik niet uit als je maar wel de goeie processor pakt ;)

een 478 pin PPGA FC-PGA2 in jouw geval denk ik

[ Voor 20% gewijzigd door lSltAlKeR op 11-08-2005 02:29 ]

Speedtouch freak

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

ps ik heb 3 uur zitten zoeken of er iets op het forum stond maar kon er niks over vinden
Als je 3 uur hebt zitten zoeken, doe je toch echt iets verkeerd. Jouw topic lezende kom ik tot de conclusie dat je een extreem belangrijke stap vergeten bent, namelijk de juiste zoektermen opzoeken.

Ik mis namelijk het woord 'FSB'. Als je daarop gezocht had, samen met 'Pentium 4' (of trouwens 'P4') zou de allereerste hit raak zijn geweest, exact dezelfde vraag is twee jaar geleden gesteld 8)7

Waar had je de term 'FSB' dan kunnen vinden :? In de FAQ :z

Laat deze verspilde 3 uur een les zijn: nauwkeurigheid scheelt tijd en biedt antwoorden :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.