Ik heb volgens mij last gehad van een stomme rpc worm. Nu heb ik een tooltjes gedownload en hem weg gehaald. Daarna heb ik me server gepatcht en SP1 er opgezet voor de zekerheid.
Alleen hierna werkt me remote desktop niet meer.
- Firewall staat uit
- Gebruik administrator en die komt in het lijstje voor.
Het enigste wat ik krijg is:
De verbinding is vanwege een netwerkfout verbroken. Probeer opnieuw verbinding met de externe computer te maken.
Met daar onder een OK en HELP knopje.
Ik heb als router ook een windows server 2003 SP1 draaien maar daarop kan ik wel met remote desktop op komen. Ook me Windows Media Center pctje is benaderbaar via remote desktop.
Ik word er een beetje gek van ik heb het eerst uitgezet. Toen pc opnieuw gestart en toen opnieuw die remote desktop aangezet, maar niks mocht baten
.
Iemand een idee, want van de search word ik niet veel wijzer.
Alleen hierna werkt me remote desktop niet meer.
- Firewall staat uit
- Gebruik administrator en die komt in het lijstje voor.
Het enigste wat ik krijg is:
De verbinding is vanwege een netwerkfout verbroken. Probeer opnieuw verbinding met de externe computer te maken.
Met daar onder een OK en HELP knopje.
Ik heb als router ook een windows server 2003 SP1 draaien maar daarop kan ik wel met remote desktop op komen. Ook me Windows Media Center pctje is benaderbaar via remote desktop.
Ik word er een beetje gek van ik heb het eerst uitgezet. Toen pc opnieuw gestart en toen opnieuw die remote desktop aangezet, maar niks mocht baten
Iemand een idee, want van de search word ik niet veel wijzer.