[XP Pro] keuze tussen 2 winxp na 1 install

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Ik heb op mijn HD 4 partities. Eerst installeerde ik WinXP per ongeluk op de verkeerde partitie. Ik onderbrak de installatie, door simpel weg de pc uit te drukken. Geen andere mogelijkheid. Toen op de juiste partitie geinstalleerd. Maar nu krijg ik steeds voordat ik xp opstart de keuze tussen: Winxp pro en winxp pro, dus dat schiet niet op. Er is natuurlijk ook maar 1 die goed werkt. Maar hoe krijg ik die andere optie nu weg ? Ik heb de schijven al geformatteerd, maar dat helpt niet.

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:11
edit boot.ini en haal onder [operating systems] de verkeerde weg.

• pc_wracker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-03 19:30
Ga naar uitvoeren en dan msconfig intypen. Op het tabblad boot.ini kun je wat dingen veranderen. Haal hier de foute windows weg en je bent van het probleem af. :)

Maar was het niet beter geweest om die andere partitie even te formateren?

Grrr te laat

[ Voor 4% gewijzigd door pc_wracker op 10-08-2005 23:50 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dit is letterlijk twee keer in de Windows Operating Systems - FAQ te vinden. Het is dan ook niet echt iets waarover een discussie enige levensvatbaarheid heeft.Even wat onderzoek doen voor je post is dus wel gewend, en het lezen van de stickies bovenaan een forum wel zo handig. Lees ook de Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.