Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wat is een normaal salaris bij kost en inwoning?

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zie de titel.

Ik snap dat dat natuurlijk per situatie verschilt, maar om een salaris als je baas kost en inwoning verschaft gelijk te trekken met een normaal salaris: wat zou je bij je salaris op kunnen tellen voor kost en inwoning, waarbij je kamer zo'n 10m2 is?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Mwah, trek 300 van je bruto salaris af en je bent een heel eind denk ik?

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 22:51
André schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:16:
Mwah, trek 300 van je bruto salaris af en je bent een heel eind denk ik?
300 euro voor 10m2 en wat eten vind ik wel een redelijk bedrag. Het is minder dan het je op de markt zou kosten, maar bij de baas wonen is nou ook niet echt de ideale situatie, dus dat vereist wel wat compensatie.

Kleine zonnepaneleninstallateur

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
§
cryforhelp schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:32:
[...]

300 euro voor 10m2 en wat eten vind ik wel een redelijk bedrag. Het is minder dan het je op de markt zou kosten, maar bij de baas wonen is nou ook niet echt de ideale situatie, dus dat vereist wel wat compensatie.
Jups, alhoewel je eerder aan 350 voor 12m2 denkt, en dat is de studentenmarkt. Je kan ongeveer in de stad 10 euro per m2 rekenen, excl GWL, dus in jou geval is dat 10x10 = 100, GLW =100, KEI = 150 = 250... dus 300 is zo gek nog niet als je bijv. de WOZ meeneemt....

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet wel vermelden dat het hier om inwoning in een hotel gaat; dus het is niet iets zoals een gastgezin. Het is echter wel een 1-sterren hotel, waar het de persooneelskamers betreft :P
Dus geen luxe.