[Office 2003] Policy Template 'command bar ID's'

Pagina: 1
Acties:
  • 384 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03-2025
Ik ben bezig Office 2003 op een Terminal Server omgeving dicht te timmeren.
Nu zitten in de teplate files een aantal standaard buttons / menu's die je kan uitschakelen,
echter deze omvatten lang niet alles, en de enige andere optie is dan;
"Command Bar ID to disable", waarbij je zelf dus de ID"s kan opgeven.

Mijn vraag is nu, waar kan ik deze ID's vinden voor Office 2003 (iig Outlook en Word / Excel), kan het echt nergens vinden.... :(

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Misschien eens kijken met een registry monitor als regmon om te zien welke regkeys veranderd worden?
Hier staat iig een stukje, waar wel wat gerelateerde info staat over het opvragen van die id's geloof ik:
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;162814
http://office.microsoft.c...tance/HA011402401033.aspx

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03-2025
Ik had idd gezien dat je via een script de ID's kan achterhalen. Heb daar verder helaas niet zoveel ervaring mee. Wat ik hieruit dus begrijp is dat voor elke installatie deze ID"s anders zijn?
Wat ik namelijk erg vreemd vind is dat ik op internet nergens een lijst kan vinden met alle menu's met bijbehorende ID"s (neem aan dat er meerdere mensen zijn die dit gebruiken?)

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Flyduck schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:00:
Ik had idd gezien dat je via een script de ID's kan achterhalen. Heb daar verder helaas niet zoveel ervaring mee. Wat ik hieruit dus begrijp is dat voor elke installatie deze ID"s anders zijn?
Wat ik namelijk erg vreemd vind is dat ik op internet nergens een lijst kan vinden met alle menu's met bijbehorende ID"s (neem aan dat er meerdere mensen zijn die dit gebruiken?)
Zou mij ook logisch lijken dat ze allemaal een vast id hebben... maar kan geen info vinden dat het zo is. Heb je bovenstaande overigens geprobeerd, en werkt het?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

de id's zijn gelijk (en zelfs voor verschillende versies van office zijn de belangrijkste id's gelijk).