| [CiP] Zelfbouw houten kast Sensation |
| Specs: |
| De specs die er in komen: Gigabyte VGA GeForce 6600 GT Turbo Force 128Mb (PCI-e) Gigabyte MB K8NU-SLI AMD (socket 939) AMD Athlon64 3000+ 2000MHz 512Kb (socket 939) 2x 512MB DDR PC3200 400Mhz 1 x HDD 160Gb 7200rpm 8Mb cache ide 1x HDD 80Gb 5400rpm 8Mb cache ide in bracket |
| Verlichting en koeling: |
Onder in de kast komen velle rooie en witte led lampjes en 1 x 120 mm fan op 5 volt bovenin de kast komen 2 x uv ccfl lampen aangezien het mobo uv reactief is en er komen witte leds in de kast aangezien het thema sensation white is. Tevens komen er boven in de kast 2 12 cm fans op 5 volt 1 voor aanvoer en 1 voor afvoer van lucht |
| [CiP] Bouwtekening: |
| Tijdens mijn vakantie was ik me ik me aan het vervelen dus heb ik een schets gemaakt voor mijn nieuwe pc kast. die ik geheel van mdf ga maaken netzoals de I-PC van ravenge. Als thema heb ik sensation omdat ik die muziek zeer mooi vindt ik zelf ben dus ook vanplan om er volgend jaar heen te gaan. Voor meer info over sensation zie http://sensation.id-t.com/sensation2005. De bouw tekening: Op de bouwtekening staat rechts zown half rond stuk dat komt er waarschijnlijk toch maar niet er op en de hd komt bovenin de kast. (was ik vergeten te tekenen) De kast wordt van 12 mm mdf gemaakt. Morgen komt de bouwtekening van de voorkant verder komt er in de middelste plank een spiegel met sensation logo erin. ![]() De zijkant: |
| [CiP] De bouw: |
Eerst even naar de gamma geweest en de mdf opgehaald en opmaat laten zagen![]() en natuurlijk even passen om te kijken hou het er ongeveer eruit komt te zien ![]() |
| [CiP] Update 1: |
| Komt morgen rond de middag |
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 22:42 ]