Toon posts:

dvd afspelen met daemon tools gaat schokkerig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi tweakerz.

ik heb:
cpu: p4 2.8 ht
mem: 512 dane elec.
video gf 5700 256mb
hdd: maxtor 200 gig sata + wat oude troep
spelers: nex 1300 + no name 40x cd brander.

het probleem is dat als ik een "gebackupte" dvd op mijn harde schijf laad in deamon tool ( of alcohol)
er tijdens het afspelen ervan regel matig schokken zijn. ongeveer om de 10 minuten eventje een 5 seconden schokken.
ik speel dvd`s af met CyberLink PowerDVD nieuwste versie.
heb ok al eens met andere dvd programatuur gesprobeerd maar hier heb ik het zelfde probleem.

ik heb reeds uit geprobeerd alle overige software uit te schakkelen.
dit afspelen gebeurd van de zelfde hdd als mijn windows schijf.

overigens is de pc van alle markten thuis en is met andere toepassingen als games nooit schokkerig

ik hoop dat iemand hier een makkelijke oplossing voor heeft.
anton

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

staat DMA mischien uit?

Check ook even de taskmanager of er geen onnodige rotzooi aanstaat,

[ Voor 61% gewijzigd door j-w op 10-08-2005 22:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik kan dat dma gedoe alleen op auto zetten en swd-iets en nog wat andere opties zetten
alles behalve uit.
deze pc is nog geen week geleden opnieuw geinstalleerd
uiteraard alle drivers geladen.
maar vaag dat het van af harde schijf schokkerig gaat je zou tog verw88 zeker met een sata hdd dat dat lekker vloeiend gaat.
heb ook de task manager gekeke en daat was alles netjes op 98% ongebruikt en geen vage dingen

Verwijderd

Topicstarter
wat kan ik nu nog proberen dan ???

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Heb je deze problemen ook wanneer je een dvd afspeelt via de dvd speler :? Maw: Weet je wel zeker dat het aan deamon tools of alchohol 120% ligt?

NB: Niet kicken binnen 24 uur graag. Anders wordt het een zooitje hier op GoT :).

[ Voor 23% gewijzigd door dr snuggles op 11-08-2005 22:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
nou ik laad image op deamon tools of alcohol en om de 5 minuten ofsow dan hangt ie ffies
maar bij taak beheer zie ik geen vage fenomenen. zoiets als cpu 100% of mem buiten proporties.
ik laad dus niet met een dvd in mn dvd speler.
vaag dus . ik weet het iig nie

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:42
Ik heb exact hetzelfde, niet alleen met DVD's ecter, ook met XviD films :(, ik las ergens dat het met de codecs te maken kon hebben, maar neem toch aan dat de PowerDVD een goede codec zou meeleveren.. .right ?

Mijn systeem is een P4 660, 2 GB Geheugen, Asus P5GD1 Pro, 200GB Maxtor SATA, etc etc

Verwijderd

Topicstarter
zojuist hebbik power dvd gedumpt en win dvd er op gegooit. gues what blijft KL***
Pagina: 1