Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
kickje
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Anders kun je misschien eens kijken naar TightVNC, die gebruik ik ook en werkt perfect onder RedHat en Fedora Core.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Tightvnc heeft geen ondersteuning voor een uitbreidingsmodules voor X. Hiermee kan je VNC op scherm 0 draaien (die dus ook op de pc zelf beschikbaar is). Daarnaast kan je ook met xdm inloggen. Dit zijn allemaal zaken die met Tightvnc (helaas) niet lukken.
Inmiddels ben ik erachter dat het probleem niet in vnc zit, maar in X. Ik zat net achter de pc, en fluxbox gaf dezelfde storingen. VNC geeft ze dus alleen maar door.
Het probleem is dat als ik een venster verschuif, de titelbalk verdwijnt en de inhoud maar gedeeltelijk wordt weergegeven.
Hier 2 schermpjes ter verduidelijking:

normaal

na verplaatsen
Xorg.0.log laat geen fouten zien. De log is hier te vinden mijn Xorg.conf hier.
Inmiddels ben ik erachter dat het probleem niet in vnc zit, maar in X. Ik zat net achter de pc, en fluxbox gaf dezelfde storingen. VNC geeft ze dus alleen maar door.
Het probleem is dat als ik een venster verschuif, de titelbalk verdwijnt en de inhoud maar gedeeltelijk wordt weergegeven.
Hier 2 schermpjes ter verduidelijking:

normaal

na verplaatsen
Xorg.0.log laat geen fouten zien. De log is hier te vinden mijn Xorg.conf hier.
[ Voor 10% gewijzigd door deepbass909 op 12-08-2005 22:23 ]