Ik wil toch even het bestaan meegeven van dit: emagin, 3dvisor.
Stond onlangs ook op de frontpage van tweakers.net: klik
Het lijkt mij simpelweg subliem om dit te gebruiken icm met FS of GTR bvb. Dus als iemand ooit zoiets aanschaft, gelieve dan zeker je ervaringen mee te delen. Zoek trouwens niet verder indien je op zoek bent naar een 3d bril, dit is zonder twijfel de beste 3d bril beschikbaar. (denk ik te mogen concluderen na wat ik erover bijgeleerd heb door wat rond te zoeken op internet)
zeker met de oled scherpjes, die gegarandeerd flikkervrij zijn
Alle info staat op de site.
Hier nog hands-on experience van dat ding: klik Met een korte beschrijving van de impressie in een paar populaire games.
Hier ook nog wat info en reader comments: klik
Aangezien dit iets is wat zich bij voorbaat goed leent voor games, post ik hier in het gamers topic.
De vraag is eigenlijk of er mensen zijn die opmerkingen kunnen maken gebaseerd op de specs of wat er van beschikbaar is. Zijn er bvb ook personen die al ervaring gehad hebben in het verleden met VR technologie (VR goggles) en zoiets kunnen aanraden of afraden, of misschien zelf van plan zijn dit te proberen. Misschien inschattingen in hoeverre dit kan zorgen voor een geheel andere spelervaring? Aangezien dit iets is wat zich bij voorbaat goed leent voor games en dat gamers hier waarschijnlijk al vaker aan gedacht hebben of misschien zelf al mee ge-experimenteerd hebben, post ik hier in het gamers topic.
Stond onlangs ook op de frontpage van tweakers.net: klik
Denk niet dat het hier al frequent gebruikt wordt, maar je weet nooit...What is the Z800 3DVisor?
The Z800 3DVisor is the world's first personal display system to combine two OLED microdisplays with stereovision 3D capabilities, stereo audio, a noise-canceling microphone, and an integrated head tracker. The eMagin Z800 3DVisor uniquely provides a view equivalent to a 105-inch screen at twelve feet with 3D capability. Its high-speed head tracker enables full 360-degree virtual-surround viewing. Completing this experience is an integrated, stereo audio system with high fidelity ear buds and a built-in noise-canceling microphone. The Z800 3DVisor delivers this experience while drawing its power from any standard USB port with no additional power sources.
Ideal for computer gaming, the Z800 3DVisor also supports PC-based simulation, graphics, design, and personal entertainment programs. It can be used as the primary display or as an extended dual-monitor with a laptop. In addition to providing a compelling gaming experience, the Z800 3DVisor is ideal for high-resolution private viewing of DVDs from your computer and viewing proprietary work while traveling or in tight spaces.
Het lijkt mij simpelweg subliem om dit te gebruiken icm met FS of GTR bvb. Dus als iemand ooit zoiets aanschaft, gelieve dan zeker je ervaringen mee te delen. Zoek trouwens niet verder indien je op zoek bent naar een 3d bril, dit is zonder twijfel de beste 3d bril beschikbaar. (denk ik te mogen concluderen na wat ik erover bijgeleerd heb door wat rond te zoeken op internet)
zeker met de oled scherpjes, die gegarandeerd flikkervrij zijn
Alle info staat op de site.
Hier nog hands-on experience van dat ding: klik Met een korte beschrijving van de impressie in een paar populaire games.
Hier ook nog wat info en reader comments: klik
Aangezien dit iets is wat zich bij voorbaat goed leent voor games, post ik hier in het gamers topic.
De vraag is eigenlijk of er mensen zijn die opmerkingen kunnen maken gebaseerd op de specs of wat er van beschikbaar is. Zijn er bvb ook personen die al ervaring gehad hebben in het verleden met VR technologie (VR goggles) en zoiets kunnen aanraden of afraden, of misschien zelf van plan zijn dit te proberen. Misschien inschattingen in hoeverre dit kan zorgen voor een geheel andere spelervaring? Aangezien dit iets is wat zich bij voorbaat goed leent voor games en dat gamers hier waarschijnlijk al vaker aan gedacht hebben of misschien zelf al mee ge-experimenteerd hebben, post ik hier in het gamers topic.