Toon posts:

Driver NVIDIA voor FX5200 doet het niet ?

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik probeer al 3 uur lang een irritante rot-driver te installeren op me computer die er vantevoren op stond maar op een of andere manier er af is gegaan ofzo :S ik heb dus een FX 5200 en de driver heb ik ervoor op 2 cd's en gedownloadde versie heb ik ook al geprobeerd maar steeds als hij de bestanden van een driver wil overzetten dan gaat die balk niet lopen maar zie je wel die blaadjes uit dat mapje vliegen enzo...

Daarna zie je dat de installatie niet succesvol was.. hier zou hij normaal moeten zeggen dat de driver geinstalleerd is maar hij doet het niet ????

Wie weet hier raad mee??

Greetz,
Dennis

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 17:55

BHQ

Deinstall eerst je oude drivers eens van dat geval (staat gewoon tussen Software dacht ik) en dan een willekeurige geschikte driver? Anders zal ik maar gaan reinstallen.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Zet je virusscanner eens uit.

Probeer het opnieuw.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
kga proberen met firewall / virusscanner uit.... heb wel pas updates gedownload van microsoft.. zou het daar aan kunnen liggen?

de-install hebk ookal geprobeerd da lukte voor geen meter :O

......................

zonder die dingen aan lukt het niet :( het lukte altijd wel nu ineens niet... hij zegt ook gewoon : VIDEOCONTROLLER (VGA-COMPATIBLE) als hij gezegd heeft dat hardware niet geinstalleerd kon worden..

echt vage shit :S

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/Snoepzak1986/pic.JPG hier blijft de balk blanco...

[ Voor 12% gewijzigd door pasta op 11-08-2005 13:10 . Reden: Het bedrijf heet Microsoft ;) ]

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Probeer eens een oudere versie van de driver.

Wanbeleid is ook beleid.

Verwijderd

Topicstarter
heb je misschien een site waar ik die kan downloaden dan ? kheb heel tijd zitte probere nieuwe update vanaf de site... en driver vanaf originele cd die erbij zat... neem aan dat die zou moeten werken ? :(

PS: Versie 66.72 heb ik erbij gehad, heb ook al die nieuwe... 77. ... geprobeerd...

// edit: njah... dan installeer ik hem maar weer helemaal overnieuw :/

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2005 12:16 ]

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:45:
heb je misschien een site waar ik die kan downloaden dan ? kheb heel tijd zitte probere nieuwe update vanaf de site... en driver vanaf originele cd die erbij zat... neem aan dat die zou moeten werken ? :(

PS: Versie 66.72 heb ik erbij gehad, heb ook al die nieuwe... 77. ... geprobeerd...

// edit: njah... dan installeer ik hem maar weer helemaal overnieuw :/
nvidia.com :? Zomaar een gok.

Btw, installeer nooit de drivers van CD.
Drivers van CD zijn niet optimized voor 3D, die van de nvidia site wel.

Ik zie op je screenshot dat je je drivers installeert vie app.beheer. Op dat moment laat je Windows de drivers uitzoeken en die zoekt gewoon je systemdirs door of ie nog wat nvidia meuk kan vinden. En dat lukt hem waarschijnlijk ook alleen zijn de bestanden niet meer in orde of zo en loopt de install vast.

Ga naar nvidia.com
Download nieuwste driver
Verwijder je huidige driver
Installeer nvidia driver

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
heb ik allemaal al gedaan.. ik ga hem wel gwoon opnieuw installere :/

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 17:55

BHQ

Je klikt toch niet op dat 'automatische driver zoek' gebeuren? Logisch dat het fout gaat in the first place. Die popupjes moet je negeren en gewoon je driverinstaller opstarten.

Verwijderd

Topicstarter
Yapser schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:29:
Je klikt toch niet op dat 'automatische driver zoek' gebeuren? Logisch dat het fout gaat in the first place. Die popupjes moet je negeren en gewoon je driverinstaller opstarten.
doe ik nooit hoor :)
Pagina: 1