outlook express start slecht

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• FiXxXeR39
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-02 15:13

FiXxXeR39

FiXxXeR wants to fix things

Topicstarter
hallow,
ik heb een probleem met outlook. Ik heb outlook opnieuw geinstalleerd, oude mail netjes opnieuw geimporteerd, nu start outlook niet meer. In de processen zie ik echter wel dat de msimn.exe tot 99% gaat. dit lijkt me niet echt goed.
exporteer ik de mail weer, dan start outlook express weer gewoon op. als ik het dan weer importeer gaat het weer kloten. Iemand ervaring hiermee en een oplossing??

FiXxXeR

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Lijkt me dat je dan een corrupt databasebestandje tepakken hebt. Probeer anders de mail eens te exporteren, desnoods per bericht. In ieder geval voldoet je topicstart niet aan de eisen waaraan deze op GoT dient te voldoen. Ik kom helemaal niks tegen over de door jou ondernomen acties om het op te lossen, bijvoorbeeld een repairtool of OE updates allemaal binnen zijn en dergelijke. Omdat je dit in Windows Operating Systems post zou je OS vooraan de topictitel horen, die staat er ook niet. Vragen over outlook/express/mailclients mogen in Officesuites en -software. Probeer het daar even opnieuw, maar vergeet niet de essentiele info te vermelden waarover in Officesuites en -software - Beleid uitbreide info te vinden is :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.