Toon posts:

Brander HP 9310i is dat wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik wilde weer een brander aan gaan schaffen (na een half jaar zonder) en ik zag dat HP nu een 10x4x32 speed IDE heeft in het assortiment (volgens mij de enige met Sony) en wilde graag weten of deze HP nu wel 80 minuten kan branden en of iemand al zo'n ding heeft en er goede/slechte ervaringen mee heeft.
Ik heb wel al gezien dat CloneCD deze HP ondersteunt dus dat zit wel goed neem ik aan :)

Gegroet,
Dennis

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 17:24
Prima apparaat, maar waarom niet de PleX 8/4/32 is goedkoper en net zo goed c.q. beter en voor die 2 speed extra zou ik die centen niet over hebben.

no comment

Verwijderd

Topicstarter
Ja, daar heb je gelijk in. De Plextor kost bij Graficall FL.575 en de HP FL.655, maar hoe sneller hoe leuker. En hoeveel zo het schelen in tijd ten opzichte van een 8 speed? 2 minuten op 650mb?
En ondersteunt die HP ook cd-text? Dat zie ik op de website van HP niet staan.De Plextor wel in ieder geval.

Maar ik wilde al kiezen tussen de Plex en de Hp, dus het zal de PLex wel worden voor mij.

• SJR
  • Laatst online: 15-02 13:58

SJR

Ik heb de 9110 en die ondersteund volgens mij wel CD-Text. Dus die 9310 zal het ook wel ondersteunen.

Verwijderd

Ga maar voor die plextor... betere keus dan die HP

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Ik heb de 9210: prima dingetje en loopt ook minder te miepen dan de plextor van mijn buurman

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
FF over dat CD-Text: wie mist dat nou als het er niet opzit? Ik heb op m'n HP9110i writer ook geen CD-Text ondersteuning, maar ik heb het nog niet echt gemist hoor. Lijkt me een beetje vaag om je aankoopbeslissing te laten leiden door een feature die je toch niet gaat gebruiken...lijkt me.

Verwijderd

Denk er in ieder geval wel aan dat je voor 10x branden wel kwaliteits CD's gebruikt. Als je goedkope no-name cd's neemt zul je denk ik toch op 8x speed moeten branden. Heb zelf een 12x en dat gaat in ieder geval niet goed (met goedkope cd's), ik zou niet weten of 10x misschien nog wel net kan, maar ik zou er niet op rekenen. Philips'en op 12x gaan wel perfect.

• Cyberdeck
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Jarno, de hp9110i heeft WEL cd text ondersteuning maar je hebt het inderdaad niet gemist anders wist je wel dat ie het wel had!

Verwijderd

Topicstarter
Nog een vraag is onbeantwoord van mij...kan die HP nu wel 80 min cd's brander? Ik dacht dat de oudere HP's hier problemen mee hadden, dus hoe zit het daarmee?

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Cyberdeck> Dat bedoel ik :) Als het maar brand he!

daffie> Op mijn 9110i kan ik perfect 80 minuten cd's branden, dus ik neem aan dat dat op de nieuwere types ook geen probleem moet zijn!

• Martinus
  • Laatst online: 28-08 17:24
Ja ondersteund ook 80 min, die HP

no comment

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb toch maar die HP 9310i gekocht, die 80 piek dat ie duurder was dan de Plex maakte me niet zoveel uit maar ik kan nu wel op 10x speed branden. Net een audio cd gemaakt, was met 650mb 6.40 min bezig :-), das best rap.
Dat ding heeft 4mb buffer, wist ik nog niet eens.
En ik kon met Princo Silver/Blue zonder problemen branden op 10x speed.
Pagina: 1