Toon posts:

hauppauge pvr-150 tv-kaart ,DOA of iets anders?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vandaag een hauppauge pvr-150 tv kaart gekocht.

ik heb deze in een willekeurig pci slot gestoken en tot nu toe geen problemen,windows zegt dat hij een media controller hebt gevonden en ik ga de drivers vanaf de cd installeren,ook geen probleem.
dan verschijnt het balkje met hoever hij is met de drivers installeren,en bij 99% gaat mn monitor op standby,en de hdd gaat ook uit,na een paar seconden reboor hij weer.

en bij opstart kan mn computer de dvd/cd roms en onboard geluidkaart drivers niet laden,evensals de teller voor plug&play apparaten (zie je allemaal in apparaat beheer)

de tv kaart eruit en hoe doet het weer prima.

ik heb al:
alle pci sloten gerpobeert.
een andere videokaart geprobeert(gforce2mx) idem maar dan met bleu screen waar staat: bad pool header
alle usb,audio,poorten enzo uitgezet om wat extra irq vrij te krijgen
nieuwe via drivers geinstalleert

mijn systeem:

asus a8v deluxe
amd64 3500+
2x512mb dual channel
sapphire ati radeon9800pro
hdd wester digital 160gb
benq dvd writer 1620
liteon cdrw
floppy

dus weet iemand de oplossing?
telkens als de kaart word ingeschakeld dan gaat de pc down....

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Tja, die PVR serie is eigenlijk zeer makkelijk te installeren, dus afgaande op wat je beschrijft zou je idd aan een DOA moeten denken. Neem eens contact op met je leverancier en laat hem omruilen, of ga met je PC even langs als dat kan.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
zou het nog een incompatibiliteit kunnen zijn ofzo met iets?

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:32
Klinkt inderdaad erg niet zoals bij de andere 99%. DOA kan. Probeer voor de zekerheid nog eens een andere driver uit (liefst nieuwer, ouder mag ook), dan heb je die (kleine) kans ook weer geëlimineerd.

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-02 19:40

Caveman

whahoehaha

Kijk eens op het forum van Haupauge, daar staat een probleem dat veel op het jouwe lijkt....
http://www.hauppauge.tv/h...ex.php?showtopic=3060&hl=

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al de nieuwste drivers van internet,mag helaas ook niet baten

en ik heb zojuist een medion tv kaart(is eigenlijk avermedia) geinstalleert om te testen,maar die kan ik zonder enige problemen installeren,dat gaat allemaal perfect

dan zit er weinig anders op dan hem morgen om te gaan ruilen?
ik hoop dat ze hem omruilen en niet opsturen om te laten maken,ik heb hem pas vandaag gekocht

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 21:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem omgeruild voor een nieuw exemplaar,maar wéér hetzelfde probleem,er ligt dus iets overhoop met elkaar.

iemand de gouden tip?

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-02 19:40

Caveman

whahoehaha

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 10:46:
ik heb hem omgeruild voor een nieuw exemplaar,maar wéér hetzelfde probleem,er ligt dus iets overhoop met elkaar.

iemand de gouden tip?
Heb je al eens gekeken op het hauppauge forum ? Daar hebben wel meer mensen problemen met pvr serie en bepaalde type mobo's en/of geluidskaarten....

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Pagina: 1