ik heb vandaag een hauppauge pvr-150 tv kaart gekocht.
ik heb deze in een willekeurig pci slot gestoken en tot nu toe geen problemen,windows zegt dat hij een media controller hebt gevonden en ik ga de drivers vanaf de cd installeren,ook geen probleem.
dan verschijnt het balkje met hoever hij is met de drivers installeren,en bij 99% gaat mn monitor op standby,en de hdd gaat ook uit,na een paar seconden reboor hij weer.
en bij opstart kan mn computer de dvd/cd roms en onboard geluidkaart drivers niet laden,evensals de teller voor plug&play apparaten (zie je allemaal in apparaat beheer)
de tv kaart eruit en hoe doet het weer prima.
ik heb al:
alle pci sloten gerpobeert.
een andere videokaart geprobeert(gforce2mx) idem maar dan met bleu screen waar staat: bad pool header
alle usb,audio,poorten enzo uitgezet om wat extra irq vrij te krijgen
nieuwe via drivers geinstalleert
mijn systeem:
asus a8v deluxe
amd64 3500+
2x512mb dual channel
sapphire ati radeon9800pro
hdd wester digital 160gb
benq dvd writer 1620
liteon cdrw
floppy
dus weet iemand de oplossing?
telkens als de kaart word ingeschakeld dan gaat de pc down....
ik heb deze in een willekeurig pci slot gestoken en tot nu toe geen problemen,windows zegt dat hij een media controller hebt gevonden en ik ga de drivers vanaf de cd installeren,ook geen probleem.
dan verschijnt het balkje met hoever hij is met de drivers installeren,en bij 99% gaat mn monitor op standby,en de hdd gaat ook uit,na een paar seconden reboor hij weer.
en bij opstart kan mn computer de dvd/cd roms en onboard geluidkaart drivers niet laden,evensals de teller voor plug&play apparaten (zie je allemaal in apparaat beheer)
de tv kaart eruit en hoe doet het weer prima.
ik heb al:
alle pci sloten gerpobeert.
een andere videokaart geprobeert(gforce2mx) idem maar dan met bleu screen waar staat: bad pool header
alle usb,audio,poorten enzo uitgezet om wat extra irq vrij te krijgen
nieuwe via drivers geinstalleert
mijn systeem:
asus a8v deluxe
amd64 3500+
2x512mb dual channel
sapphire ati radeon9800pro
hdd wester digital 160gb
benq dvd writer 1620
liteon cdrw
floppy
dus weet iemand de oplossing?
telkens als de kaart word ingeschakeld dan gaat de pc down....