Originele CD rippen gaat niet

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• toilet duck
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-07 11:14
Situatie: Ik heb gisteren de CD Here we go stereo van Racoon gekocht en ik wil de cd graag op mijn pc zetten. Ik heb namelijk eigenlijk al mijn cd's op mijn pc gezet omdat ik dat wat handiger vind (zoals zovelen).

Probleem: Het lukt niet (goh...). Ik heb al veel extractiesoftware en dergelijke gebruikt, maar de cd wordt niet gelezen in mijn pc. Het staat ook op het hoesje dat ie het niet doet, maar ik wil het tóch voor elkaar krijgen! Is er iemand met tips? Ik wil best wat moeite doen...

Bedankt iig!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Pak een zwarte markeerstift en maak de buitenste ring van je cd zwart. Dan moet het lukken.

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Ik heb hetzelfde, als ik een CD koop krijg ik hem niet op m'n iPod. Dan download ik hem meestal maar gewoon. Andere optie is afspelen met m'n CD speler in via de digitale ingang op m'n computer opnemen. Dat werkt tegen alle beveiligingen erg goed :). Als je dat niet wil / kan, kan je nog met Blindwrite en soortgelijke progjes aan de slag, maar dat kan een hoop gedoe zijn, zeker in vegelijking met gewoon downloaden :)

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
CD terugbrengen en het geld terugvragen.

Over dit onderwerp zijn hier en elders al talloze discussies geweest. Als wij consumenten dat spul niet meer kopen wordt het ook niet meer gemaakt :) Daarme bedoel ik dus non-redbook compliant CD audio.

[ Voor 12% gewijzigd door Henk007 op 10-08-2005 18:50 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Nogal illegaal he, het omzeilen van beveiligingen die bewust en met een doel zijn aangebracht. Daar doen we op GoT niet aan mee: Het algemeen beleid #copyright

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.