Toon posts:

cd-rom kopieren naar pc en opsturen

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier bij familie thuis een cd-rom gevonden die ik graag zou kopieren maar hier zijn geen brandbare cd's
kan ik de cd-rom zeg maar uploaden op de pc en dan versturen naar mijn gmail waardoor ik hem thuis kan branden
zo ja hoe dan?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-12 22:54

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Als er allemaal losse data op staat kan je hem inderdaad op je computer zetten.
Dan uploaden naar je Gmail en thuis weer van je gmail eraf halen.

En dan kan je branden ;)

2e optie -> Je kan van die cd een iso file maken en dan op je Gmail zetten ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Outerspace op 10-08-2005 18:39 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
outerspace schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:39:
Als er allemaal losse data op staat kan je hem inderdaad op je computer zetten.
Dan uploaden naar je Gmail en thuis weer van je gmail eraf halen.

En dan kan je branden ;)
dankje maar is er een snellere manier zeg maar om een soort van iso te maken(die kleiner is dan 10 mb?)
dat is wel zo makkelijk

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
in winrar volumes maken van 10Mb en dan mailen?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-12 23:00

Sick Nick

Drop the top!

Winrar, dan alles compressen naar 1 archief en die op 10 MB laten splitten. Alleen heb je met email flinke overhead dus een file van precies 10 MB zal je dan niet kunnen mailen. Doe maar bestanden van 5 a 6 MB, dan gaat het lukken.
Wel een hoop werk, kan je het cdtje niet gewoon ff meenemen?

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Ik weet niet welke software je terug beschikking hebt, maar elk brandprogramma kan een image of iso bestand maken. Een gratis programma dat dit kan is BurnatOnce. Deze image kun je eventueel nog comprimeren met zip of rar. Dit kun je naar hartelust versturen via mail. Let wel op de maximale grootte van een attachment. Eventueel in stukjes hakken met Winrar multi volume.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kopieeren van beastanden en die in porties die gmail accepteert lijkt me dan het handigst. Misschien is het anders handig om het te ftp'en of misschien een usbstick of mp3speler te gebruiken? In ieder geval kom ik niet tegen wat je hebt geprobeerd om dit op te lossen. Je hebt een legio aan opties, en niets dat je let ze te gebruiken. Lees Software Algemeen - Beleid nog eens goed door, en kijk dan nog eens kritisch naar je topicstart. Je zal zien dat er een aantal essentiëelepunten ontbreken, zoals uitgebreide info over je vondsten en de dingen die je geprobeerd hebt. Daarom ga ik je topic sluiten.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.