Ik heb momenteel 5 websites draaien bij one.com
Ik ben zeer tevreden over de service en over de hosting in het algemeen.
2 grote struikelblokken kunnen zijn:
* Safemode staat aan, dus een aantal script kunnen gebrekkig of niet werken
* MySQL kan maar 20 gelijktijdige connecties aan
De connecties daar had ik problemen mee. Ik had een rating site (hot or not site) en die kreeg bij momenten veel te veel bezoekers met als resultaat dat er maar 20 mensen tegelijk konden stemmen. Irritant, maar voor de prijs vond ik dat niet erg.
Ik lees in het topic over onbeperkte traffiek... Ik heb een wallpapersite met 1.000 unieke bezoekers per dag +/- 50.000 pageviews en soms 80.000 en ze maakten er geen problemen van.
Ik haalde gemakkelijk 80-120 Gb traffiek per maand zonder problemen.
Het is echter niet de bedoeling dat je er een downloadsite van gaat maken, want dat is tegen de regels.
De support is goed (engels en nederlands)
Over het feit dat je je webhosting moet opzeggen 45 dagen voor de aflsuitdatum staat in de algemene voorwaarden. Als je iets koopt, lees die dan door. De poster in dit topic is zelf in de fout gegaan en niet de one.com
Kortom, het is een goede host voor weinig geld en een zeer goede uptime (gecontroleer met webbuddy.nl heb ik maandelijks niet meer dan 2 minuten downtime), waar er 2 minpunten aan verbonden zijn. Heb je veel PHP-Mysql connecties, let dan op, want de site kan er soms problemen mee krijgen en de safemode staat aan.
Hopelijk hebben de meesten hier iets aan