[B-one webhosting] iemand ervaring?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.444 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ekkoper
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-11-2024
Hey
Ik ben van plan om een van m'n websites te hosten bij b-one.net.
Het gaat dan om een pakket van 300 MB (1,25 euro per maand) en een .nl domeinnaam (6 euro).
Ze maken erg veel reclame met deze lage prijzen, dus ik twijfel nog een beetje over de kwaliteit..

Heeft iemand ervaring met dit bedrijf?

Bedankt,
Eduard

Verwijderd

ja, b-one leek mijn ook bijzonder interessant. het leek me wel iets om mee te gaan podcasten (unlimited transfer >:))

benieuwd naar iemand die er al ervaring mee heeft...

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Afbeeldingslocatie: http://img363.imageshack.us/img363/5677/bone1fx.png

Ik twijfel ook over de kwaliteit.... hoe zou dat nou komen.: ? :X

(Dit is het http adres gelink als ik in google zoek naar "b one")

/edit: gedeeltlijk mijn fout. http://b-one.net leidt meteen om naar https://b-one.net en dat heb ik geblokkeerd. (Dat is dus een ander adres als hierboven..... gelinkt is)

[ Voor 30% gewijzigd door leuk_he op 11-08-2005 15:49 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11 20:24
Gelukkig een Topic hier erover, ik wou er net 1 beginnen!

Ik heb 3 weken geleden een domeinnaam aangevraagd met wat webruimte bij B-one.
Totaal ben ik iets 37 euro kwijt, (12x1,25 +registratie kosten en BTW en .nl dommeinnaam)
Inmiddels al betaald. Maar ik kan na 2 weken nog steeds niks doen met mijn website.
Reden B-one moet natuurlijk de site registreren/aanvragen bij SIDN, maar de SIDN weigert mijn aanvraag te accepteren reden :

"Mijn huisadres komt niet overeen met postcode adres?"

Belachelijk, mijn gegevens zijn 100% correct. Ik ga niet zomaar iets invullen en ik bestel vaak dingen via Internet en het gaat altijd goed. Nu ben ik steeds aan emailen met B-One, maar er komt steeds geen duidelijk antwoord? En nu laten ze een week niks van zich horen.
Ik heb ook SIDN gemailt en die hebben de mail doorgestuurd, maar daar kan ik ook 7 dagen op wachten voor een reply.

Ben ik nu 37 euro genaaid? Of hoe zit het?

• Bender
  • Laatst online: 12:24
B-one is een buitenlandse partij, moet je de AV eens lezen die is niet vertaald door een wonder in Nederlands. :)

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

het is https://www.b-one.net/
veel reclame ervan gezien maar weinig praktijkervaringen van klanten kunnen vinden.

enige was een negatieve ervaring van newsleecher progsel wat er gehost werd.

[ Voor 27% gewijzigd door PipoDeClown op 11-08-2005 14:55 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Ik host mijn site bij B one (www.evilkaas.nl), ben wel tevreden (website is voornamelijk traag door rss feeds en niet door B one).

In de voorwaarden staat dat je een schriftelijke bevistiging van je aanvraag krijgt, maar deze krijg je niet. Daar heb ik overgemaild en kreeg als antwoord dat het een vertaal fout was.

Er wordt binnen een paar uur op mailtjes gereageerd. Je moet alleen wel in het engels mailen.

Mijn cijfer, een 7.

• leuk_he
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

justjermaine schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:27:
Totaal ben ik iets 37 euro kwijt, (12x1,25 +registratie kosten en BTW en .nl dommeinnaam)
Inmiddels al betaald. Maar ik kan na 2 weken nog steeds niks doen met mijn website.
Reden B-one moet natuurlijk de site registreren/aanvragen bij SIDN, maar de SIDN weigert mijn aanvraag te accepteren reden :

Lees de voorwaarden waarme je accoord bent gegaan:
https://www.b-one.net/static/terms/terms_nl.pdf
De domeinnaam wordt "geregistreerd bij" / “geherdelegeerd naar” de partners van B-one. Deze bevinden zich mogelijk bij
de domeinregistreerders of rechtstreeks bij de individuele domeinbeheerder of het betreffende domeinachtervoegsel. Bone
zal de klant jaarlijks, aan het einde van iedere registratieperiode, een tarief in rekening brengen voor het domein
tenzij dit anders is vermeld. Dit is van toepassing ongeacht of het domein bij B-one of een andere DNS-server is geplaatst.
B-one is echter niet aansprakelijk voor verliezen als gevolg van een ontbrekende of onjuiste factuur.
In het geval er onjuist domeinen worden besteld (spelfouten, naamfouten of iets dergelijks) wordt het registratietarief niet
vergoed. B-one zal echter trachten de domeinnaam te corrigeren zolang de registratie nog niet heeft plaatsgevonden.
Indien B-one verantwoordelijk is voor het verzenden van een foutieve bestelling van een domein, zal deze de
registratiekosten vergoeden of registratie aanbieden met de juiste domeinnaam.
Tja, dus flink blijven mailen, wellicht komt het nog in orde.

Verder is het verkeer onbeperkt..... totdat je veel gebruikt en dan
behoudt B-one zich het recht voor om het webhotel van de eerstgenoemde klant te sluiten zonder voorafgaande kennisgeving en / of een afzonderlijk tarief voor het verkeer in rekening te brengen.
})

Daar kunnen ze dus alle kanten mee op. Ik zou dus geen hoge verkeers site hier neer zetten. Ik vraag me zelfs af als je een keer een "leuk" (als in funny home video's) filmpje neerzet wat plotseling heel populair is. Je zou niet de eerste zijn die hiervoor een vette rekening krijgt van een webhoster.

[ Voor 3% gewijzigd door leuk_he op 11-08-2005 15:56 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11 20:24
Ik zal blijven idd blijven mailen, ik hou jullie op de hoogte. Hun helpdesk is overigens uitstekend, ze reageren binnen 24 uur meestal. (alleen met mijn geval de laatste keer niet).

Verwijderd

Ik heb 2 domein namen lopen bij b-one net. 1 van 600 mb en 1 van 1200 mb)
Ik heb op allebei al maanden een forum draaien en dj-sets (mp3) staan die verschrikkelijk veel gedownload worden.

Tot nu toe nog geen klachten gehoord van ze en de downloadsnelheid is heel snel.
Ik heb al mensen gehoord die met over de 700 kbps dingen bij me vandaan trekken.

Service is ook heel goed. Reageren altijd snel als je op hun site een support pagina invult.
Ze werken inderdaad alleen via email. Contracten, codes, alles via mail, niks over de post.

Ben echt heel erg tevreden. Zat eerst bij Ladot voor 60 euro per jaar met 100 mb webspace.
Nu dus voor dat zelfde bedrag 1200 mb _/-\o_

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

unlimited transfer bestaat niet

Het is vaak Unlimited transfer met FUP, zo gezegt zei bepalen wanneer je over de limiet gaat.
... Er bestaat gewoon een unlimited transfer!

Un-metered bestaat wel, maar dan zit je op een zeer zeer zeer langzame connectie!

There is no place like ::1

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-12 21:50
Weet iemand of deze webhoster ook andere betalingen aanneemt dan creditcards?
de website is er een beetje onduidelijk over.

Verwijderd

swampy schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 04:48:
unlimited transfer bestaat niet

Het is vaak Unlimited transfer met FUP, zo gezegt zei bepalen wanneer je over de limiet gaat.
... Er bestaat gewoon een unlimited transfer!

Un-metered bestaat wel, maar dan zit je op een zeer zeer zeer langzame connectie!
Van al die feiten heb ik geen verstand.
Ik zet alleen meer de praktijkervaringen met hun hier neer.

Eerste keer is trouwens alleen met CC, daarna kan je in je settings aangeven dat je de volgende betaling dmv een acceptgiro wil voldoen.

Verwijderd

Ik heb een domein bij b-one en ik ben zeer ontevreden over hun.
Ten eerste, zijn ze zeer onduidelijk in hun voorwarden. Ten tweede, ze toestaan noch externe connectie met MySQL op hun server, noch connectie met MySQL op andere server. Het staat nergens op hun site en ik moest 5 dagen met hun mailen om er duidelijkheid te krijgen in die kwestie, want ze wilden geen directe antwoord geven op de vraag over connectie met MySQL op andere server. Ze zeiden (let op!) dat ik mijn andere MySQL database kan importeren naar hun server zonder connectie. Grapjassen!
Mijn andere sites host ik bij Vevida.nl. Uitstekende ondersteuning – meestaal binnen één uur krijg je een duidelijk antwoord. Je kunt je database van elke server benaderen, ze ondersteunen ook Access mdb. Zeer goed beveiligt.
Ga dus niet in zee met b-one!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Toch zal ik graag hier nog wat reacties willen lezen over ervaringen, aangezien wij nu met de club bij Lycos zitten en ik daar echt gewoon schijtziek van wordt..

We betalen bijna 160 euro per jaar voor niets eigenlijk..

Daarom leek mij dit een hele mooi hoster, maar ik zie op dit moment dan wel meer positieve reacties dan negatieve.

Dus zijn er nog meer mensen met ervaringen met deze hostingprovider?

--Juri--

Ik vind het alleen verdacht dat je pas 1 post hebt gemaakt en Vevida.nl de hemel inprijst... en b-one gelijk de grond in...

[ Voor 15% gewijzigd door Vorkie op 29-08-2005 21:49 ]

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 19:30:
Ik heb een domein bij b-one en ik ben zeer ontevreden over hun.
Ten eerste, zijn ze zeer onduidelijk in hun voorwarden. Ten tweede, ze toestaan noch externe connectie met MySQL op hun server, noch connectie met MySQL op andere server. Het staat nergens op hun site en ik moest 5 dagen met hun mailen om er duidelijkheid te krijgen in die kwestie, want ze wilden geen directe antwoord geven op de vraag over connectie met MySQL op andere server. Ze zeiden (let op!) dat ik mijn andere MySQL database kan importeren naar hun server zonder connectie. Grapjassen!
MySQL voor externe clients onbereikbaar maken is iets wat elke hoster hoort te doen. MySQL openzetten voor externe clients kan zeer grote security issues met zich meebrengen.
Dat ze van binnen uit geen connecties toestaan naar buiten, kan ik ook nog begrijpen. Op deze manier krijgen wormen namelijk geen kans om zich te verspreiden.

Hoe importeer jij dan je database? Via phpmyadmin of met de mysql commando's in geval van ssh toegang.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Jawel hoor. Het heet flat-fee. Bij een consumentenlijn voor thuis zit er gegarandeerd een FUP bij (dus idd niet echt unlimited), maar bij een coloboer komt het er op neer dat je zoveel mbits inkoopt als je fysieke lijn aankan. Dus bijvoorbeeld je zit op een 100mbit lijn, dan koop je in essentie 100mbit in. Kost wat, maar dan hoef je je ook geen zorgen te maken over datalimieten. Hoewel je op dergelijke grote hoeveelheden traffic vaak wel korting krijgt per mbit vergeleken met als je maar 1mbit inkoopt.

D'r is ook een goedkopere vorm van flat-fee te krijgen bij de meeste coloboeren, een exchange-flatfee. Dat houdt in dat je voor een relatief laag vast bedrag per maand zoveel verkeer mag verstouwen als je wilt, maar dat dit dan alleen over een of meerdere exchanges zoals de AMS-IX gaat. Dus geen transit. Kan handig zijn als je binnen nederland wilt streamen bijvoorbeeld.

[ Voor 23% gewijzigd door CyBeR op 29-08-2005 22:35 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Zit sinds 2 maand bij B-One en ben er erg tevreden over. Account was vrij snel geactiveerd en snelheid/bb is goed evenals bereikbaarheid. Moet toegeven dat de support wel wat miniem is (de help secties op de website zijn ook erg minimaal), maargoed, zolang je geen problemen hebt is dat niet zo erg natuurlijk.

Om de vraag van b00m te beantwoorden: je kunt via bank-overboeking betalen, althans 2 maanden geleden nog wel.

Verwijderd

Ik heb momenteel ook 2 300 mb domeinen bij B-one.

Ok, je hebt een beperkt control panel. Maar dat heeft ook voordelen. En als je gewoon redelijk bent en een nette support-ticket met duidelijke probleemomschrijving kom je een heel eind.

Ik heb een forum met sql. Geen probleem. Je hebt maar 1 sql database, maar dat hoeft geen probleem te zijn. Je kunt van verschillende applicaties sqltabellen maken en die dan allemaal dat ene sql-bestand laten gebruiken.

Het is ook een van de weinige die onbeperkt pop-mail adressen toelaat.

Het is zeker niet de laatste domein die ik daar afsluit!

Ik vindt B-one een aanrader.

Verwijderd

Hallo Hallo,

Ik zit op dit moment met mijn site stv-online.nl
Bij Hosting provider Zenid.net

Basic abbo.
Opzich niets mis mee en ook een perfecte service, alleen een data limiet van 6 GB,
Daar ben ik deze maand weer overheen met 11 GB.

Bij kopen is daar erg duur, een 2 GB Abbo voor 5 euro van B-One leek me daarom de oplossing, maar hoe onbeperkt is die datalimit idd.

Ik host nog al veel Plaatjes ;)

Verwijderd

krijg net antwoord:

Geachte heer / mevrouw,

*Red Hat Linux & Apache hosting..?* ja, dat
doen we.
*Unlimited ftp accounts..?* u heeft maar
een login.
*Unlimited Sub Domains..?* ja
*Unilmited SQl Databases..?*een database
*Is PHP-Myadmin Installed..?we gebruiken
php My-admin
Is PHP / PERL / CGI installed..?*ja, alleen
PHP
*24/7 FTP Acces..?*ja

Gebruik zoals in de algemene voorwaarden
staat vermeldt

Verkeer is in principe onbeperkt. Maar het
verkeer dient wel redelijk te zijn en niet
het verkeer van andere gebruikers
verstoren. Als het verkeer van een klant
het verkeer van andere klanten verstoort,
behoudt B-one zich het recht voor om
het webhotel van de eerstgenoemde klant te
sluiten zonder voorafgaande kennisgeving
en / of een afzonderlijk tarief voor
het verkeer in rekening te brengen. B-one
behoudt zich het absolute recht voor om te
besluiten of verkeer wel of niet
excessief is. Indien een webhotel wordt gesloten,
wordt geen restitutie verleend op de abonnementsgelden
die vooruit
zijn betaald.

1 database die zijn gek, toch maar dedicated server

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11 07:18

Niek

f.k.a. The_Surfer

Wat is nou het voordeel van 10 databases ipv 1 database? Als je je tables maar prefixt zie ik het probleem eigenlijk totaal niet?

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Ik ben ook druk op zoek naar een goedkope hoster. :)

Ik vind het nogal vaag dat ze "unlimited" promoten en toch een apart tarief in willen stellen als je erover heen gaat.

Zijn er niet gewoon hosters die een max traffic hebben en je daarna tot aan de 1e afsluiten of een snelheidslimiet instellen?

Het lijkt me bijzonder kut om ineens een naheffing in de bus te krijgen... :(

• ekkoper
Ik heb nu een maand of 4 m'n site gehost bij B-One en het werkt perfect!
Ik had hiervoor deze website op m'n eigen server staan, en ik merk geen verschil in snelheid o.i.d.

Op het moment is de webspace zelfs verhoofd tot 500MB, dat is wel veel voor 1,25 p/m..:)

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

The_Surfer schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:01:
Wat is nou het voordeel van 10 databases ipv 1 database? Als je je tables maar prefixt zie ik het probleem eigenlijk totaal niet?
Het maakt bijvoorbeeld het opzetten van 2 Phpbb forum's op een website een stuk makkelijker :)
(heuveltje heeft 3 DB's op zijn site. 1 met Phpbb voor mijn Warcraft guild. 1 met PhPbb voor mijn moeders kaart clubje. en een 3 DB waarin ik zelf wat lig te prutsen, zonder de kans dat ik een van die 2 andere DB's vernachel :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

ik draai op een paar b-one acounts ook meerdere phpbb fora en nog wat losse database dingen.
tis wat Surfer een paar posts hier boven al zegt. niet zo moeilijk doen.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 17:24

jep

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 13:39:
1 database die zijn gek, toch maar dedicated server
'Op die fiets moet je zelf trappen! Dan maar een Ferrari.'

Het is toch heel iets anders dan een eigen server :? Voor die paar centen mag je IMO niet al teveel verwachten, het is toch al heel wat dat je een database tot je beschikking hebt voor dat geld?

Ik verbaas me er altijd over, maar ze bulken volgens mij enorm. Da's nou eenmaal business; zo blijkt. :)

• Bor
  • Laatst online: 12:41

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Waar heb je bij normale particuliere toepassingen uberhaubt een 2e database voor nodig?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Heb nu ong een maand het goedkoopste abbo (1,25/maand) gewoon 1x 37,95 overgemaakt (.nl domein, opstartkosten oid). Heb nu zon 11GB traffic gemaakt in die maand. Op hun site staat wel ergens (of .pdf ergens ofzo) dat je geen .jpg/zip/exe etc. opslag mag gebruiken maar nog niks van gemerkt. Oh en vragen kunnen heel makkelijk met de chat beantwoord worden. Site was gelijk geactiveerd nadat ze me ondertekende brief hadden gekregen voor SIDN (hosting was zelf nog niet betaald) site is btw www.goody-gfx.nl ;) oh en 1 SQL database is zat als je een zelfde forum wil opstarten gewoon andere tablenaam geven :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2005 23:23 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 23:22:
Heb nu ong een maand het goedkoopste abbo (1,25/maand) gewoon 1x 37,95 overgemaakt (.nl domein, opstartkosten oid). Heb nu zon 11GB traffic gemaakt in die maand. Op hun site staat wel ergens (of .pdf ergens ofzo) dat je geen .jpg/zip/exe etc. opslag mag gebruiken maar nog niks van gemerkt. Oh en vragen kunnen heel makkelijk met de chat beantwoord worden. Site was gelijk geactiveerd nadat ze me ondertekende brief hadden gekregen voor SIDN (hosting was zelf nog niet betaald) site is btw www.goody-gfx.nl ;) oh en 1 SQL database is zat als je een zelfde forum wil opstarten gewoon andere tablenaam geven :P
Hoe bedoel dat je geen .jpg/zip/exe etc. mag gebruiken? komt er op neer dat je geen foto's op je site mag plaatsen :/

• jep

jep

Dat mag wel natuurlijk. ;) Maar dit is een oud topic. :)

Verwijderd

Zou wel heel idioot zijn anders, heb net 2 abbo's afgesloten voorzover vind ik het goeie service. Krijgt snel reactie's op mail terug.

• Kwakky
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-11 16:19
Om dit topic maar eens omhoog te trappen!

Iemand nog recentere ervaringen met b-one (https://www.b-one.net)? Ben namelijk van plan om een account van € 2,60 of € 4,90 te nemen voor deze website http://www.t2k.nl

En kun je als je een account van € 2,60 hebt makkelijk overstappen naar een € 4,90 account?

• feuniks
  • Laatst online: 12-08 15:15
Kwakky schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 22:13:
Om dit topic maar eens omhoog te trappen!

Iemand nog recentere ervaringen met b-one (https://www.b-one.net)? Ben namelijk van plan om een account van € 2,60 of € 4,90 te nemen voor deze website http://www.t2k.nl

En kun je als je een account van € 2,60 hebt makkelijk overstappen naar een € 4,90 account?
Ik bven ook aan het kijken voor een nieuwe hoster voor mijn domeinen, en ik heb deze vraag gesteld aan B-One. Zij zeggen dat dit gemakkelijk gaat. Ik heb begrepen dat je dit via het control panel zelf kunt aangeven. Hoe dat vervolgens met de betaling gaat, dat weet ik niet, maar ik vermoed dat het of je credit card gegevens vraagt, of de al aanwezige credit card gegevens gaat aanspreken.

Verwijderd

[Off-topic]
Mocht je liever per jaar betalen, probeer dan eens:

xxxx

[/Off-topic]

[ Voor 16% gewijzigd door Xandrios op 13-09-2006 11:53 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:50:
[Off-topic]

http://www.webruimtehosting.nl

[/Off-topic]
Denk dat die prijzen niet echt bestemd zijn voor de doelgroep die hier naar webruimte zoekt...

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:01:
[...]

Denk dat die prijzen niet echt bestemd zijn voor de doelgroep die hier naar webruimte zoekt...
Probeer eens een voorbeeld te geven, wat men tegenwoordig wel zoekt?

• Bor
  • Laatst online: 12:41

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:50:
[Off-topic]

http://www.webruimtehosting.nl

[/Off-topic]
Jij werkt daar zelf :X
Indien TS een ander alternatief zoekt kan hij het beste eens op de onafhankelijke "review" sites kijken. Hou er rekening mee dat sommig commentaar op die sites ook gewoon door de hosters zelf in is gevuld. Deze posts zijn meestal redelijk eenvoudig te herkennen aan de enorm positieve review.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-12 22:44
De band waarin ik groepie ben ( :D ) heeft er ook een site gehost.

We hebben een soort van weblog geïnstalleerd en stuitte daarbij op een aantal problemen als foutmeldingen enzo.
Dus toen hebben we aan hun gevraagd of ze ons even wilden helpen. Ze hebben zonder moeilijk te doen gewoon rustig verteld hoe we wat moesten doen, en vooral ook waarom!

Dus wij zijn zeer te spreken over de service daar.
En over overstappen naar een hoger account doen ze ook totaal niet moeilijk.

Verwijderd

Klopt is ook mijn bedrijf. Maar goed, heb al gespamt, niet nog eens doen :P

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Draait B-one php safe mode of niet? Doen naar mijn mening ook iets teveel goedkope webhosters (:X)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

spone schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:38:
Draait B-one php safe mode of niet? Doen naar mijn mening ook iets teveel goedkope webhosters (:X)
Is dit al iemand bekend? Wil namelijk Joomla draaien en dat is geen succes met safe mode.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:32

AirX

Tweak Guru

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:14:
ja, b-one leek mijn ook bijzonder interessant. het leek me wel iets om mee te gaan podcasten (unlimited transfer >:))

benieuwd naar iemand die er al ervaring mee heeft...
Streaming mag niet op B-one :Y) ('t is niet voor niets unlimited :| )

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:27
Tijd geleden heb ik samen met een ander persoon van dit forum een project gedaan. We hadden bij b-one een pakket. Opzich was het te doen, behalve dat de pagina's soms traag gingen laden. Het duurde dan een seconde of 2 aan pauzetijd waarna de pagina in redelijke tempo gewoon ging laden. Verder werkt het goed, ze hebben een net admin panel, FTP access, php / mysql etc. Voor het geld geen slechte host, maar toch zou ik er geen pakket afnemen. Dit is overigens al zo'n half jaar geleden als het niet meer is, dit kan ondertussen veranderd zijn.

Voor een testje: http://www.demongebruikersgroep.nl/forms/upgrades/

Deze site (dit is dat project waar ik over praat waar we ondertussen alweer mee gestopt zijn) staat gehost bij b-one.

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-12 10:41

Eijkb

Zo.

justjermaine schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:27:
Gelukkig een Topic hier erover, ik wou er net 1 beginnen!

Ik heb 3 weken geleden een domeinnaam aangevraagd met wat webruimte bij B-one.

Belachelijk, mijn gegevens zijn 100% correct. Ik ga niet zomaar iets invullen en ik bestel vaak dingen via Internet en het gaat altijd goed. Nu ben ik steeds aan emailen met B-One, maar er komt steeds geen duidelijk antwoord? En nu laten ze een week niks van zich horen.
Ik heb ook SIDN gemailt en die hebben de mail doorgestuurd, maar daar kan ik ook 7 dagen op wachten voor een reply.

Ben ik nu 37 euro genaaid? Of hoe zit het?
Woon je toevallig in Den Haag? Dan moet je 's-Gravenhage opgeven. En zo heeft het SIDN wel meer van dat soort rariteiten. En een buitenlandse hoster is dat niet altijd van op de hoogte natuurlijk.

.

• jep

jep

Klopt, dat Eijkb zegt is het probleem. :)

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Cyberpope schreef op maandag 24 april 2006 @ 09:09:
[...]

Is dit al iemand bekend? Wil namelijk Joomla draaien en dat is geen succes met safe mode.
Net antwoord gehad... Safe mode = ON

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Cyberpope schreef op maandag 24 april 2006 @ 09:09:
[...]

Mambo (voorganger van Joomla, atm met weinig verschillen) werkt prima in Safe Mode. Het enige wat niet werkt is het installeren van nieuwe modules/components/mambots, dit moet handmatig worden gedaan.
Safe mode heeft als voordeel dat andere personen waarmee jij de server deelt, minder snel de boel kunnen verneuken. :)

🌞🍃

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Datafeest schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:10:
[...]

Mambo (voorganger van Joomla, atm met weinig verschillen) werkt prima in Safe Mode. Het enige wat niet werkt is het installeren van nieuwe modules/components/mambots, dit moet handmatig worden gedaan.
Safe mode heeft als voordeel dat andere personen waarmee jij de server deelt, minder snel de boel kunnen verneuken. :)
Nou ik draaide het eerst op een server met safe mode on... En dat gaf aardig wat problemen. o.a. met Doc-man en andere modules. Sinds overstap naar een andere provider met safe mode = off was alles opgelost.

En safe mode is een luiemans manier om een server te beveiligen. Is absoluut niet nodig.

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Daar ik weet kan je via het config. scherm deze safe mode aan en af zetten...
ze raden het af om die af te zetten (logisch) maar ze laten het wel toe en een kleine 30min. later is dat in orde.
(staat standaard op 'ON'.)
net zoals je de keuze kunt maken tss phpp 4 en 5 en kunt spelen met de dns-records onder alle abbo's.
(dat kan ik toch op m'n 2 site's die er draaien)

//edit:
effe met de volgende reply gaan kijken in mijn config scherm:
PHP
PHP configuration
PHP version PHP4 PHP5

PHP error messages
PHP error messages Aan Uit

PHP - Register globals
Register globals Aan Uit

"Register Globals" staat standard "uit". Dit is vanwege veiligheidsredenen. Lees voordat u deze "aan" zet. Hierin worden de veiligheidsrisico’s en eventuele gevolgen van het aanzetten van deze instelling uitgelegd.

mijn fout, ik dacht dat safe mode ook aanpasbaar was, schijnbaar idd niet mogelijk
(weten jullie ook iets meer van wat aanpasbaar is ;)

[ Voor 47% gewijzigd door soulrider op 24-04-2006 19:24 ]

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Zij gaven zelf aan dat hij op on stond en dat dit niet veranderd kon worden... Dus bij mij is dat einde oefening voor ze.. Geeft niets, ze hebben klanten genoeg.

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:30
Zijn er nog mensen die B-one gebruiken? Ben het misschien van plan om het te nemen. Vooral dat het zonder data limit is wel handig. Ik ga er veel foto's op zetten. Dus ik heb wel wat ruimte nodig. Ik heb nu wel een eigen server maar ik ga voor een jaar naar zuid afrika. En me ouders ga een langzamere internet verbinding nemen. Dus ga ik ff een hosting nemen.
MAX3400 schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 23:06:
[...]

Ik ben van B-one overgestapt op Powweb en tot grote tevredenheid... Zie www.powweb.com
Waarom ben je over gestap? Want hier heb ik niks aan. Of is dit alleen maar voor reclame?

[ Voor 30% gewijzigd door Calamor op 26-05-2006 09:23 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Calamor schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 23:05:
Zijn er nog mensen die B-one gebruiken? Ben het misschien van plan om het te nemen. Vooral dat het zonder data limit is wel handig. Ik ga er veel foto's op zetten. Dus ik heb wel wat ruimte nodig. Ik heb nu wel een eigen server maar ik ga voor een jaar naar zuid afrika. En me ouders ga een langzamere internet verbinding nemen. Dus ga ik ff een hosting nemen.
Ik ben van B-one overgestapt op Powweb en tot grote tevredenheid... Zie www.powweb.com

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Kwakky
Ik heb nu sinds een aantal maanden een website draaien bij B-One. En ik ben er erg tevreden over. Het aanvragen ging erg snel. Ik had binnen 3 dagen na de aanvraag en versturen van de fax de inlogcodes. Ik had toen nog niet betaald.

Wat ik erg handig vind is dat je een onbeperkt aantal e-mailaccounts kunt maken. Webmail, POP3, IMAP en SMTP is automatisch beschikbaar bij deze e-mailaccounts.

Wanneer je vragen en/of problemen hebt kun je 24/7 terecht bij de Live Help. Dit is een soort chat met een medewerker. Je moet wel alles in het engels doen maar dat vind ik zelf geen probleem. Ik heb hier nu een aantal keer gebruik van gemaakt voor wat algemene vragen en altijd met een bevredigend antwoord.

De website die ik heb is trouwens www.t2k.nl en als jullie verdere vragen hebben hoor ik het wel.

• MAX3400

MAX3400

Calamor schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 23:05:

[...]

Waarom ben je over gestap? Want hier heb ik niks aan. Of is dit alleen maar voor reclame?
Waarom ik ben overgestapt? Sowieso vanwege de kosten per MB opslag en per GB traffic, de enorme mogelijkheden/vrijheden die je hebt bij PowWeb en, in mijn ogen, de superieure support die je krijgt bij PowWeb. En het voordeel is dat je ze zowel kan bellen, mailen, faxen, chatten en een online ticket aanmaken, 24 uur per dag met zeeer snelle reakties.

Ennuh, het meest belangrijke vind ik de laatste tijd de mogelijkheid tot backups restoren van je site, op eigen initiatief, dat downtime in overleg met de klant wordt geregeld en niet uit hosting-oogpunt, en het bizar uitgebreide online control-panel waar je ongeveer alles kan doen... _/-\o_

• CdD
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-11 21:12

CdD

Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een goedkope host voor een website'je van mezelf.. Ik zat te denken aan B-One, omdat mij dat wel een goeie webhoster leek..
Ja, indd, leek. Want als ik zo dit topc lees, dan lees ik niet echt supergoeie dingen over B-One. Over de service enzo..

Maar goed, B-One is volgens mij wel echt héél erg goedkoop, nietwaar? Ik heb namelijk nog geen webhosting ontdekt die goedkoper is dan B-One, voor wat je er voor krijgt. Het kost nl. maar € 1,25,- per maand :>

Zijn er nog goeie alternatieven voor ong. € 1,50,- per maand? :)

99pixels.nl

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:27
Een collega van me had een WK site lopen bij B-one. Liep de eerste dagen geweldig, vervolgens elke dag rond ene uur of 4 's middags de hele site plat, puur en alleen maar omdat de PHP server van ze de boel niet kon verwerken (en met 44.000 pageviews op een dag vind ik dat niet super).

Vervolgens online contact met de helpdesk... drama. Uiteindelijk zelf traceroute doen, bleef de boel daar ergens in hun deense datacenter hangen. Wij vragen of dat datacenter problemen had, krijg je de vraag terug wat voor iets dat dan is...

Het is allemaal leuk en aardig die 1-euro hosting bij die lui, maar betrouwbaar is het absoluut niet.

• MAX3400

MAX3400

CdD schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 19:12:
Ligt eraan wat je eisen zijn qua technisch vlak wat wordt aangeboden door de host. Kijk, als je een aantal HTML-pagina's met wat JPG's neer wil zetten, geen probleem bij B-One.

Maar als je een MySQL-dbase wil draaien met PHP-frontend en daar een redelijk aantal bezoekers per dag verwacht, zou ik die 1,50 verdubbelen en op zoek gaan naar een ander.

Zie ook: [rml]MAX3400 in "[ B-one webhosting] iemand ervaring?"[/rml]

[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 04-07-2006 19:57 ]

• CdD

CdD

MAX3400 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 19:56:
[...]

Ligt eraan wat je eisen zijn qua technisch vlak wat wordt aangeboden door de host. Kijk, als je een aantal HTML-pagina's met wat JPG's neer wil zetten, geen probleem bij B-One.

Maar als je een MySQL-dbase wil draaien met PHP-frontend en daar een redelijk aantal bezoekers per dag verwacht, zou ik die 1,50 verdubbelen en op zoek gaan naar een ander.

Zie ook: [rml]MAX3400 in "[ B-one webhosting] iemand ervaring?"[/rml]
Hmm, ik wil gewoon een simpele site op internet zetten, meeste pagina's zijn gewoon htm-files, maar ik wil wil ook php-ondersteuning hebben voor bv. een contactformulier en gastenboek..

Ik vind het ook wel fijn als ik gewoon mn fotos kan uppen naar mn website'je..

Wat ik het fijne vind aan B-One, is dat er "geen" datalimiet is, en je hebt best veel webruimte bij het goedkoopste pakket (500MB). Onbeperkt aantal e-mailaccounts is ook wel handig vind ik.

Nogmaals, ik kan niet zo snel een webhoster vinden die dit aanbied voor dezelfde prijs (ong. € 1,50,-) Weet iemand toevallig nog een goeie host? :)
(Wel graag een Nederlandse provider, dus geen PowWeb uit de VS)

99pixels.nl

• MAX3400

MAX3400

CdD schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 20:48:
[...]

Hmm, ik wil gewoon een simpele site op internet zetten, meeste pagina's zijn gewoon htm-files, maar ik wil wil ook php-ondersteuning hebben voor bv. een contactformulier en gastenboek..

Ik vind het ook wel fijn als ik gewoon mn fotos kan uppen naar mn website'je..

Wat ik het fijne vind aan B-One, is dat er "geen" datalimiet is, en je hebt best veel webruimte bij het goedkoopste pakket (500MB). Onbeperkt aantal e-mailaccounts is ook wel handig vind ik.

Nogmaals, ik kan niet zo snel een webhoster vinden die dit aanbied voor dezelfde prijs (ong. € 1,50,-) Weet iemand toevallig nog een goeie host? :)
(Wel graag een Nederlandse provider, dus geen PowWeb uit de VS)
offtopic:
*kuch, iets met Google

http://www.webhosters.nl/virtuelewebhosting.php

*edit*
Uit de algemene voorwaarden van B-One, omdat er geen datalimiet is/lijkt:

Verkeer is in principe onbeperkt. Maar het verkeer dient wel redelijk te zijn en niet het verkeer van andere gebruikers verstoren. Als het verkeer van een klant het verkeer van andere klanten verstoort, behoudt B-one zich het recht voor om het webhotel van de eerstgenoemde klant te sluiten zonder voorafgaande kennisgeving en / of een afzonderlijk tarief voor het verkeer in rekening te brengen. B-one behoudt zich het absolute recht voor om te besluiten of verkeer wel of niet excessief is. Indien een webhotel wordt gesloten, wordt geen restitutie verleend op de abonnementsgelden die vooruit zijn betaald.

[ Voor 30% gewijzigd door MAX3400 op 04-07-2006 21:14 ]

Verwijderd

Nu wou ik jullie toch even waarschuwen voor B-one en hun hosting praktijken.

Eerst en vooral verplichten ze je om uw domeinnaam te verplaatsen. Dus je hebt net een domein geregistreerd bij iemand anders en dan moet je nog eens betalen voor hun transfer.

Ten tweede, en dat vind ik nog veel erger, hanteren ze een stilzwijgend verlenging indien je 45 dagen voor vernieuwing niet schriftelijk opzegt. Dus als je dat even uit het oog verliest (wat mij is overkomen dus), krijg je wel mooi op tijd een bericht van betaling maar is het wel lekker te laat om nog te kunnen opzeggen.

Fin, dit moest er even uit. U weze dus gewaarschuwd!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Dat klinkt best streng allemaal.

Maargoed, het kost dan ook geen reet.

Ik vind ze wel opmerkelijk traag de laatste tijd. Mijn website www.incoffeewetrust.com laadt nu in >1sec, dat was eerst veel sneller. (Direct)

• jep

jep

45 Dagen is wel lang voor een opzegging van zo'n pakket, maar dat het stilzwijgend wordt verlengd is toch niet gek :?. Domeinnamen lopen door, daar krijgt men gewoon weer een factuur voor. Het is (zeker bij .nl) niet zo dat domeinen expiren. Ze moeten gewoon betaald worden en jij krijgt hier een factuur voor. :)

Dat het domein bij hun moet staan snap ik ook wel. Het is een budget concept en het is logisch dat je dan alles daar moet onderbrengen; het kost immers ook niets. :)

• CdD

CdD

B-One is veranderd van naam. Nu heet het One.com

99pixels.nl

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Op XXXX kan je ook wel leuke webhosting krijgen!
Kijk daar eens! :)

[ Voor 16% gewijzigd door Xandrios op 13-09-2006 11:55 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• jjbstolk
  • Laatst online: 13:25
CdD schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 19:12:
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een goedkope host voor een website'je van mezelf.. Ik zat te denken aan B-One, omdat mij dat wel een goeie webhoster leek..
Ja, indd, leek. Want als ik zo dit topc lees, dan lees ik niet echt supergoeie dingen over B-One. Over de service enzo..

Maar goed, B-One is volgens mij wel echt héél erg goedkoop, nietwaar? Ik heb namelijk nog geen webhosting ontdekt die goedkoper is dan B-One, voor wat je er voor krijgt. Het kost nl. maar € 1,25,- per maand :>

http://www.pcextreme.nl/producten::webhosting

Zelfs -,50 is mogelijk alleen is dat wel vrij beperkt.

Ik zit nu bij PC Extreme met 4 domeinen en dat bevalt prima, goede service duidelijkheid, onderhoud en downtime netjes van te voren aan gekondigd. Afgelopen maand werd er een db server bijgeplaatst waardoor een aantal klanten hun verwijzingen in scripts e.d. moesten aanpassen. Hierbij kon je zelf je script mailen en zouden zij het aanpassen.

En wat ik het fijnste vind is bijna altijd binnen het uur een reactie zelfs in de avond uren!

• Xandrios
  • Laatst online: 30-11 00:19
Mensen, hou het eens ontopic! Er wordt hier niet gevraagd naar webhosters, alleen voor B-one ervaringen.

Het posten van andere 'alternatieven' valt onder de categorie 'spam' en is dus ook absoluut niet de bedoeling.

• Kwakky
B-one heet sinds kort One.com en misschien is het handig om ook even de titel aan te passen?

Verder vind ik de laatste tijd ook dat het lang duurt voordat m'n site geladen is. Ligt het aan mijn site of aan One.com?

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb sinds een paar maanden ook een 3-tal domeintjes draaien bij b-one.
Voor het geld is het zeker een aanrader, hiermee wil ik zeggen dat je foto-/gastenboek-/familie website er prima draait.

Denk je echt een hoog aantal bezoekers te ontvangen, dan zou ik niet eens durven kijken naar zo'n goedkope hoster. (en dus ook niet klagen...)
Je krijgt waarvoor je betaald en met redelijke service ook.

Ik heb zelf een coppermine photobook en een download area voor familie en bekenden draaien zonder problemen.
Sinds de overstap van mijn vorige provider heb ik 475Mb extra ruimte en betaal ik 9.75 minder per maand :D

[ Voor 12% gewijzigd door arjants op 12-10-2006 16:21 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• ekkoper
Ik zit er nu ruim een jaar, ondertussen met twee accounts,en het bevalt me nog steeds heel goed.
Onlangs is de ruimte ook weer vergroot naar 1GB. Erg fijn, voor dezelfde prijs.
Ik heb nog steeds geen last van snelheidsbeperkingen, maar m`n websites worden dan ook niet dagelijks door honderd(duizend)en bezocht..

• JivZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:27
Ik zit sinds april bij b-one en ben nog steeds heel tevreden. Tenzij je echt enorme aantallen bezoekers verwacht of heel specifieke eisen hebt (meer dan 1 db bijv) is dit een prima hoster. Lage prijzen, goede response, en de helpdesk is goed bereikbaar en reageert altijd vlot.

• JaFFoG
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-10 15:49
Ik zit er inmiddels ook al bijna een jaar en ook geen problemen mee gehad. De support is vriendelijk en vlot.

Het is logisch dat je voor een site van vijftigduizend hits/dag hier niet moet wezen, aangezien het om shared hosting gaat. Maar dat heeft natuurlijk niks met de service te maken; dat is overal zo. Maak je een site die veel verkeer trekt dan moet je maar eens overwegen om dedicated hosting te nemen. ;)

Bla

Verwijderd

Let ook wel op dat je Internet provider poort 25 voor mail niet heeft geblokkeerd. Zo ja kan de webhost dan ook via een andere poort benaderd worden voor mail. Ik zit bij csv-networks die kan dit wel.

Ook altijd erg goede en snelle service en niet te duur, ik heb 35Euro per jaar.

• De Ruyter
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-06-2018
Ik weet niet of het nu nog zo is maar in 2005 heb ik een account gehad bij B-One na een maand weggegaan, wel het hele jaar betaald, om reden dat de mail-box 1x per half uur te raadplegen was per client in mijn netwerk anders hing het systeem zich op, opnieuw reboot was dan noodzakelijk.

De helpdesk was nogal laconiek en had geen oplossing :(
nu naar tevredenheid bij www.1eurohosting.nl :)

• Xandrios
  • Laatst online: 30-11 00:19
Mensen, ajb ontopic. Er wordt hier gevraagd om b-one ervaringen, en niet naar alternatieve hosts.

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Heb er ook ervaring mee. Een klant van mij had al een domein bij B-one.net.
Laad onwijs traag in met een database-site en ftp is ook trager dan de mijne bijvoorbeeld haha.

Maar persoonlijk zou ik niet voor B-one kiezen. Is trouwens ook te duur qua hosting.

Everything Can Help!

Verwijderd

Ik heb momenteel 5 websites draaien bij one.com

Ik ben zeer tevreden over de service en over de hosting in het algemeen.

2 grote struikelblokken kunnen zijn:
* Safemode staat aan, dus een aantal script kunnen gebrekkig of niet werken
* MySQL kan maar 20 gelijktijdige connecties aan

De connecties daar had ik problemen mee. Ik had een rating site (hot or not site) en die kreeg bij momenten veel te veel bezoekers met als resultaat dat er maar 20 mensen tegelijk konden stemmen. Irritant, maar voor de prijs vond ik dat niet erg.

Ik lees in het topic over onbeperkte traffiek... Ik heb een wallpapersite met 1.000 unieke bezoekers per dag +/- 50.000 pageviews en soms 80.000 en ze maakten er geen problemen van.
Ik haalde gemakkelijk 80-120 Gb traffiek per maand zonder problemen.

Het is echter niet de bedoeling dat je er een downloadsite van gaat maken, want dat is tegen de regels.

De support is goed (engels en nederlands)

Over het feit dat je je webhosting moet opzeggen 45 dagen voor de aflsuitdatum staat in de algemene voorwaarden. Als je iets koopt, lees die dan door. De poster in dit topic is zelf in de fout gegaan en niet de one.com :P

Kortom, het is een goede host voor weinig geld en een zeer goede uptime (gecontroleer met webbuddy.nl heb ik maandelijks niet meer dan 2 minuten downtime), waar er 2 minpunten aan verbonden zijn. Heb je veel PHP-Mysql connecties, let dan op, want de site kan er soms problemen mee krijgen en de safemode staat aan.

Hopelijk hebben de meesten hier iets aan :)

• Sick Nick
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Ik heb hier ook een accountje, voornamelijk om m'n mail bij m'n domein geregeld te hebben zonder dat ik hier zelf een server moet draaien. Dat je er ook webspace bij krijgt is mooi meegenomen, m'n website draait er prima op (CMS systeempje). Ze bieden een paar leuke dingen, een pre-installed blog bv. Hoef je zelf niet moeilijk te doen, gewoon klik klaar :)

Verwijderd

MichaelK1985 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 19:23:
Heb er ook ervaring mee. Een klant van mij had al een domein bij B-one.net.
Laad onwijs traag in met een database-site en ftp is ook trager dan de mijne bijvoorbeeld haha.

Maar persoonlijk zou ik niet voor B-one kiezen. Is trouwens ook te duur qua hosting.
één euro en vijfentwintig cent per maand vind je te duur,

[url="http://eenPAUPERT!.COM"]wat ben je dan![/url]

• jep

jep

Mensen die zoiets te duur vinden moeten eens een dagje meelopen bij zo'n ISP. Het is een weggeef prijs. :)
Pagina: 1