Ik heb al veel GoT forums doorgelezen over de onderwerpen OpenGL en DirectX en C# programeren, maar ik komer nog steeds niet uit. Er is iets wat ontbreekt in de uitleg. Ik heb inmiddels al gekozen voor een programeer taal en tussen DirectX en OpenGL gekozen. Het is OpenGL geworden. Mijn uiteindelijke doel is om een simpel spelletje te maken (2d of 1d). Ik was er ooit 3 jaar geleden mee begonnen en het ging behoorlijk goed met leren. Maar ik zag dat ik niet voldoende kennis en tijd had. Nu heb ik alle tijd en kan aan het leren. Ik beheers de C# code al aardig dus dat hoeft geen probleem te worden. Na uren op het internet te zoeken naar turtorials over de topic OpenGl en C# kon ik amper handige sites vinden. Ik vraag bij deze daarom jullie hulp.
Mijn vragen zijn:
- Heb ik alles om met opengl te programeren (zo niet waar kan ik het downloaden en misschien nog een linkje met de uitleg hoe je het moet instaleren.).
- Is er een site die me uitlegt hoe ik een begin maak met het coderen in OpenGL?
Mijn platform en software zijn:
- Microsoft Visual C# 2005 express Beta
- .NET Framework SDK 2.0
- Windows XP platform.
Verder heb ik geen andere SDK's of software gedownload.
Mijn vragen zijn:
- Heb ik alles om met opengl te programeren (zo niet waar kan ik het downloaden en misschien nog een linkje met de uitleg hoe je het moet instaleren.).
- Is er een site die me uitlegt hoe ik een begin maak met het coderen in OpenGL?
Mijn platform en software zijn:
- Microsoft Visual C# 2005 express Beta
- .NET Framework SDK 2.0
- Windows XP platform.
Verder heb ik geen andere SDK's of software gedownload.
No sig!