Zoektocht naar 9/11 topic in NSTM

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-10 10:00
Ben afgelopen dagen weer 'geinteresseerd' geraakt in de aanslagen van die dag, nadat ik weer eens op één van de bekende fotosoeps was gestuit. Nu leek het me ook wel interessant het topic op GoT destijds eens terug te zoeken (de reacties enzo), toen zat ik hier nog niet dus heb daar nooit eerder iets van gezien. Het topic in de HK heb ik teruggevonden, echter wordt vanuit daar doorverwezen naar een veel groter topic in NTSM (aangezien niet iedereen HK-acces heeft). Klik ik dan op de link (topic 225911), krijg ik deze melding:
Deze url die je gebruikt is reeds in juni 2002 in ongebruik geraakt, tijdens de overgang van Topix naar React. Tot 19 januari 2004 werd je met een url als deze url ongemerkt doorverwezen naar de goede. Om te voorkomen dat men nog langer de foute urls gebruikt wordt dat niet meer gedaan. Het topic dat je zocht kan je vinden via deze link
Maar.. de zogenaamde juiste link geeft ook een error;
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

Dit topic ( 225911 ) bestaat niet.
(interne identificatie: topic::get_topicdata::no_topic_found)
Waar is ie dán ? De Search in NSTM leverde ook al iets op. Zou het jammer vinden als dit topic echt niet meer bestaat, want door de reacties (allerlei geruchten in de eerste uren na de aanslagen) in dat HK-topic ben ik toch wel erg nieuwsgierig geworden.

Wie helpt mij uit de brand :*)

edit:
Ojee, of hoort dit in Schop een Modje bedenk ik me nu :?

[ Voor 3% gewijzigd door jelle. op 10-08-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat dat topic niet meer bestaat betekent waarschijnlijk dat het is samengevoegd met een ander topic.

Er was niet 1 topic maar een heel (tijdelijk) forum 'Amerika onder vuur'. Als je een enkel topic zoekt is het een beetje een gevalletje naald-hooiberg :p

Zoek anders even gebasseerd op het aantal dagen terug (zeg bijv. een topicstart tussen 10 en 12 september. Het precieze aantal dagen kan je zelf even uitrekenen).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Ah okee. Maar nadat dat subforum was opgeheven, waar zijn die topics dan heen verhuisd ? Oftewel: in welk subforum moet ik met die tijdsperiode (1425-1435 dagen geleden) zoeken? Krijg namelijk nog steeds niet echt gewenste resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik gok op NSTM; het zou ook SG kunnen zijn :) Zie bijvoorbeeld:

Vliegtuig gecrashed in NY
[rml][ 11 september] Pentagon en boeing[/rml]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

TS: Tom Roes met 'Er is een vliegtuig in het WTC gevlogen!!!...' a 7800 replies? TSgemaakt op 11 september 2001 (duh) rond 15:04

Ben ik ook kwijt. Maar het geheugen werkt nog.

Ik meende dat dit topic is getrashed omdat het te groot was voor de Reactconversie.

[ Voor 45% gewijzigd door Delerium op 10-08-2005 21:50 ]

• jelle.
Ecteinascidin schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:48:
TS: Tom Roes met 'Er is een vliegtuig in het WTC gevlogen!!!...' a 7800 replies? TSgemaakt op 11 september 2001 (duh) rond 15:04

Ik meende dat dit topic is getrashed omdat het te groot was voor de Reactconversie.
Ah, dat zou jammer zijn, want naar dat topic ben ik echt op zoek.

Nouja, toch bedankt :)

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

jelleeee schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 16:44:
[...]

Ah, dat zou jammer zijn, want naar dat topic ben ik echt op zoek.

Nouja, toch bedankt :)
Misschien dat een dbdude uitkomst kan bieden wat er met dat topic is gebeurt? Het is mij iig nog niet 100% zeker dat deze daadwerkelijk verwijderd zou zijn? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Beste modjes,

Omdat het morgen weer 11 september is stond ik ineens weer even stil bij de aanslagen van toen. Ik weet dat ik toen, 4 jaar geleden, hier op GoT een topic erover heb gevolgd. Dat topic is dacht ik destijds uitgegroeid tot 1 van de grootste topics.

Ik ben aan het zoeken geweest, maar ik kan hem niet weer vinden..., de topic titel was een beetje krom nederlands, zoiets als: "d'r is ja kats een vliegtuig in 't wtc gevlogen" oid. Het topic had uiteindelijk erg veel posts(ik meen me een pagina of 50 te herinneren).

Ik heb deze topics gevonden, maar hier zit niet het grote topic bij wat ik bedoel:

CHECK HET NIEUWS ~~!!!!!!!!!!!
vliegtuig op het World Trade Centre in New York

Wel staat er in deze topics een link naar topic topic 225911 . Maar deze schijnt niet (meer) te bestaan. Hij is toch hopelijk niet verdwenen? Was toch een balngrijk stukje geschiedschrijving op GoT, van geruchten, paniek en chaos in het begin tot feiten aan 't eind.

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Verwijderd in "Waar is het "vliegtuig in wtc" topic van..." even gemergd met het huidige topic. Twee dezelfde topics binnen een maand terwijl er op het eerdere topic nog geen sluitend antwoord is gekomen, is misschien wat veel. ;)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand, een modje misschien, dit bevestigen of ontkennen?
En kan iemand vertellen wat er met dingen in themafora gebeurd als dat forum wordt opgeheven?, misschien is er toen ene thema forum geweest..., al geloof ik dat die toen nog helemaal gebruikt op GoT, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topics uit thema-fora worden meestal verplaats naar Stuffis Generalis tenzij het onderwerp ergens anders beter onder past. De enige die dit topic echter zal kunnen terugvinden is iemand met database toegang; dus moto-moi of ACM :) Wellicht kan een SG mod zich hier ook nog iets van herinneren; maar dat zijn eigenlijk de enige mogelijkheden :)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Vliegtuig in WTC Deel 1
Vliegtuig in WTC Deel 2
Vliegtuig in WTC Deel 3
Vliegtuig in WTC Deel 4
Vliegtuig in WTC Deel 5
Vliegtuig in WTC Deel 6
Vliegtuig in WTC Deel 7
Vliegtuig in WTC Deel 8

Dankzij Jaymz :)

1 probleem, ik kan het zelf niet meer openen (mijn athlon is blijkbaar te traag om topics van 999 replies te openen ;(), dus schrik niet als het onwijs lang duurt voordat het geopend is.

Als ik de htmlcode bekijk is het volgens mij best trug te importeren in onze database, maar je kunt je zo voorstellen dat we daar niet vandaag naar gaan kijken :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moto-moi schreef op zondag 11 september 2005 @ 11:16:
Dankzij Jaymz :)

1 probleem, ik kan het zelf niet meer openen (mijn athlon is blijkbaar te traag om topics van 999 replies te openen ;(), dus schrik niet als het onwijs lang duurt voordat het geopend is.

Als ik de htmlcode bekijk is het volgens mij best trug te importeren in onze database, maar je kunt je zo voorstellen dat we daar niet vandaag naar gaan kijken :P
Eerst opslaan en dan bekijken?, het gaat hier ook tergend traag, ik sla ze eerst maar eens op...

enneh:
Jaymz!, je bent een held!! :)

Een stukje nostalgie weer teruggehaald. Heeft Jaymz ze destijds opgeslagen ofzo?

edit: 2 t/m 8 zie ik geen posts, alleen wat admin knopjes enzo

Is het mooi om dit soort dingen ergens op een apart plekje te bewaren? De grote gebeurtenissen history van GoT :). Er zijn namelijk allerlei topics over grote gebeurtenissen, zowel landelijk als wereldwijd b.v.:

- Amerika valt Irak aan(volgens mij is er topic geweest in die eerste nacht toen amerika in 2002 of 2003 oid irak aanviel)
- Tsunami Azie
- Tornado New Orleans
- Aanslagen londen
- Aanslagen madrid
- Vuurwerkramp Enschede (is misschien nog wel wat over)
- Moord pim fortuin
- nieuwjaarbrand in volendam.

Misschien ooit eens wat bij elkaar spitten en ze ergens online zetten, zijn er meer mensen die hier wel wat in zien?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2005 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Als je nou eens de laatste regel uit mijn reply goed doorleest ? ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-10 22:22

Zoefff

❤ 

Ecteinascidin schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:48:

Dat lijkt me sterk, want als ik Chem mag geloven ligt de limiet op 4 miljoen replys per topic oid...

Ik heb nu iig topics in m'n lijst staan met (veel) meer dan 7800 replies, dus daar ligt de limiet sowieso niet.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Zoefff schreef op zondag 11 september 2005 @ 12:03:
Dat lijkt me sterk, want als ik Chem mag geloven ligt de limiet op 4 miljoen replys per topic oid...

Ik heb nu iig topics in m'n lijst staan met (veel) meer dan 7800 replies, dus daar ligt de limiet sowieso niet.
Het kan natuurlijk een beperking van de conversieprogrammatuur zijn, dus dat zowel topix als react het wel kunnen, maar de conversie niet.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
justmental schreef op zondag 11 september 2005 @ 12:14:
[...]

Het kan natuurlijk een beperking van de conversieprogrammatuur zijn, dus dat zowel topix als react het wel kunnen, maar de conversie niet.
En dat lijkt mij dan weer heel stug. Je gaat niet bewust programmatuur gebruiken met zijn beperking en al helemaal niet als je zeker weet dat er topics zijn die over die grens heen gaan ;)

Laten we het maar op een glitch in de GoT-matrix houden ;)

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:47

Jaymz

Keep on moving !

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 11:29:
Heeft Jaymz ze destijds opgeslagen ofzo?
Jij mag door voor de ijskast :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:44

crisp

Devver

Pixelated

En vandaag heb ik eens de moeite genomen om de HTML-files van Jaymz terug te parsen naar een formaat wat ik weer in de database kon stoppen :P

Dus bij deze is het topic terug van weggeweest: Vliegtuig in WTC - New York

Als er foutjes inzitten (wat goed mogelijk is) laat het hier dan maar even weten :)

[ Voor 15% gewijzigd door crisp op 17-03-2006 15:24 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Nice werk crisp. Ik zie dat sommige plaatjes nog werken ook zeg ... brings back memories: ik was net 3 dagen daarvoor in Sydney aangekomen, op 8 sept. Vreemde gewaarwording om dit zo te zien op tv toendertijd :X

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-10 22:22

Zoefff

❤ 

Het wachten is nu op de eerste die dit topic per ongeluk een rotschop van 4 jaar geeft :X :P

Maar goed werk crisp, kan zo snel geen foutjes vinden :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Awesome! Goed om te zien dat zo'n monument weer in de database staat. d:)b

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:47

Jaymz

Keep on moving !

Choeso wei :Y) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:19

Tarin

Just plain weird.

Nice, Crisp :).
Zoefff schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 15:32:
Het wachten is nu op de eerste die dit topic per ongeluk een rotschop van 4 jaar geeft :X :P

Maar goed werk crisp, kan zo snel geen foutjes vinden :)
Ik wil net zeggen, misschien is preventief locken een aardig idee?

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Goed gedaan :)
Hulde 8)

Overigens heb ik bij bijna elke post bijna de neiging om hem te quoten :X

* je moest eens weten... etc.

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 18-03-2006 00:04 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-10 22:43
Prachtig!:) Wel ben ik het met het idee van Tarin eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 00:04:
Goed gedaan :)
Hulde 8)

Overigens heb ik bij bijna elke post bijna de neiging om hem te quoten :X

* je moest eens weten... etc.
Vooral al die voorspellingen dat WW3 er zeker weten aan zat te komen. Erg interessant allemaal!
911, een Tweakers retrospectief... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb ook @ random even dat topic doorgelezen, en kwam zowaar nog een reply van mezelf tegen. Inderdaad grappige conspiracy theory postings, maar 5 jaar na dato is het natuurlijk makkelijk praten :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topic is wederom verdwenen ... klopt dat ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nee, jij hebt gewoon nog geen toegang tot Nieuws, Sport, TV & Muziek, waarvoor je minimaal een maand geregistreerd moet zijn en (geloof ik) 25 posts voor moet hebben. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Laatst online: 19:34

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

-NMe- schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 01:50:
Nee, jij hebt gewoon nog geen toegang tot Nieuws, Sport, TV & Muziek, waarvoor je minimaal een maand geregistreerd moet zijn en (geloof ik) 25 posts voor moet hebben. :)
50 Posts.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-10 18:08

JHS

Splitting the thaum.

DM!

Pagina: 1