Ben afgelopen dagen weer 'geinteresseerd' geraakt in de aanslagen van die dag, nadat ik weer eens op één van de bekende fotosoeps was gestuit. Nu leek het me ook wel interessant het topic op GoT destijds eens terug te zoeken (de reacties enzo), toen zat ik hier nog niet dus heb daar nooit eerder iets van gezien. Het topic in de HK heb ik teruggevonden, echter wordt vanuit daar doorverwezen naar een veel groter topic in NTSM (aangezien niet iedereen HK-acces heeft). Klik ik dan op de link (topic 225911), krijg ik deze melding:
Wie helpt mij uit de brand
Maar.. de zogenaamde juiste link geeft ook een error;Deze url die je gebruikt is reeds in juni 2002 in ongebruik geraakt, tijdens de overgang van Topix naar React. Tot 19 januari 2004 werd je met een url als deze url ongemerkt doorverwezen naar de goede. Om te voorkomen dat men nog langer de foute urls gebruikt wordt dat niet meer gedaan. Het topic dat je zocht kan je vinden via deze link
Waar is ie dán ? De Search in NSTM leverde ook al iets op. Zou het jammer vinden als dit topic echt niet meer bestaat, want door de reacties (allerlei geruchten in de eerste uren na de aanslagen) in dat HK-topic ben ik toch wel erg nieuwsgierig geworden.Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.
Dit topic ( 225911 ) bestaat niet.
(interne identificatie: topic::get_topicdata::no_topic_found)
Wie helpt mij uit de brand
edit:
Ojee, of hoort dit in Schop een Modje bedenk ik me nu
Ojee, of hoort dit in Schop een Modje bedenk ik me nu
[ Voor 3% gewijzigd door jelle. op 10-08-2005 17:26 ]