Ik heb d’r nich veur keuzn Tukker te wean, ik heb gewoon onmeunig mazzel had!
Je kan een wireless accesspoint aan de ISA hangen. Je kan ook misschien een ad-hoc netwerk kunnen maken op je ene nic in de ISA server?
Heb je je er überhaupt al in verdiept of iets geprobeerd? Met een beetje rommelen met wat settings in ISA is dit vrij eenvoudig te doen namelijk
Heb je je er überhaupt al in verdiept of iets geprobeerd? Met een beetje rommelen met wat settings in ISA is dit vrij eenvoudig te doen namelijk
Zie SFJ, heb je uberhaupt al iets geprobeerd ?
Tijd voor een nieuwe sig..
ik heb de server nog niet klaar, maar ik heb vroeger wel met isa server 2000 gewerkt endat is zo meoilijk nog niet, maar een wireless netwerkkaart als accesspoint gebruiken is nieuw voor me, heb al wel een week of twee gezocht op isaserver.org en google maar zonder success.
Dus al jullie een linkje hebben voor me, alvast bedankt, want ik kan hem niet vinden.
Dus al jullie een linkje hebben voor me, alvast bedankt, want ik kan hem niet vinden.
Ik heb d’r nich veur keuzn Tukker te wean, ik heb gewoon onmeunig mazzel had!
Je zal 'm niet kunnen gebruiken als accesspoint denk ik, die apparaten zijn redelijk voor een connectie gebouwd dacht ikTrekkerkearl schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:33:
ik heb de server nog niet klaar, maar ik heb vroeger wel met isa server 2000 gewerkt endat is zo meoilijk nog niet, maar een wireless netwerkkaart als accesspoint gebruiken is nieuw voor me, heb al wel een week of twee gezocht op isaserver.org en google maar zonder success.