Toon posts:

[asp] gebruik van cdosys

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik heb een pagina gemaakt waar ik gebruik maak van cdosys.
ik kan spijtig genoeg pas morgen testen...
nu wou ik dit toch even zeker:

op google heb ik gelezen dat je attachment bij CDOSYS ( dus niet cdont) een andere naam krijgt als het verzonden wordt? klopt dit?

en mag ik bij het adres van de attachment, indien het attachment op de server in dezelfde map staat enkel de naam opgeven van de attachement?

dan zit ik nog met dit probleem, ik heb in de html-mail een flash (swf) animatie zitten via een link naar het web (http://www.domain.com/flash.swf) maar deze wordt niet opgehaald...
gaat het niet op deze manier (daarom wil ik het via attachment proberen)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 17:20 ]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-05 20:49

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Je wilt een flash animatie tonen in je mail? Succes. Dit wordt zelfs door outlook al tegengehouden en alle andere e-mail clients zullen het ook niet toestaan. Misschien, als je geluk hebt, is er een webmail client die het toestaat maar in alle overige gevallen zal het mis gaan.

De rest van je vragen kan je prima zelf testen, dus ik zou zeggen, wacht tot morgen en test het eerst zelf.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney