Toon posts:

[XP] Voor 1 verbinding VPN speciale router

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb de tutorials hier gelezen over vpn en ik heb 1 vraagje. Voor meerdere vpn verbindingen heb je een router nodig die dit ondersteunt. Ik echter moet maar 1 verbinding maken. Is dit mogelijk met een router die geen vpn ondersteunt? Ik had de indruk van wel maar wil het effe zeker weten. Mijn router is een speedtouch adsl modem/router.
Dank u

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wij moeten nu gaan gokken wat je bedoelt ofzo?
Hoe wil je precies een VPN opstellen? Wat heb je al geprobeerd? Wat lukt er niet? Welke howtos heb je het precies over? Waarom? Wanneer? Hoe?

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet gewoon simpel een vpn verbinding maken tussen 2 xp machines. In de tutorials op dit forum staat perfect uitgelegd hoe ik dit moet doen, mijn enige vraag is voor een enkele verbinding ( dus 1) kan dit met een router die dit niet ondersteunt? Voor meerdere verbindingen heb je een router nodig die dit wlel ondersteunt. Ik ben er nog niet aan begonnen, ik zoek eerst alle info bijeen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Lijkt me duidelijk dat je geen informatie zoekt door hier een shot-in-the-dark vraag te stellen. Informatie zoeken doe je door tutorials, beschrijvingen en zoekmachines door te nemen om zo een duidelijke keuze te maken. Ook is het een en ander aan faq's en howtos te vinden op het forum :)
als je router het niet ondersteunt ondersteunt íe het denk ik niet ;) Zonder de info over welke router het gaat, en wat je allemaal al hebt gevonden en geprobeerd wordt het niks dan gissen in dit topic, en daar is GoT nou niet echt voor bedoeld. Open gerust een topic met uitgebreide info, bijvoorbeeld waarom de router het niet ondersteunt en welke het is, wat je hebt gevonden en geprobeerd.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.