Creative I-Trigue L3200

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 07:26

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met deze boxen?

ik ben geen Creative freak, alleen de Creative Gigaworks ben ik wel te spreken over hoewel de bass natuurlijk weer veel te sterk is. Iig wil ik een niet al te duur 2.1 setje voor in de werkkamer hebben en sallandautomatisering heeft deze boxjes voor 45 euro op voorraad.

Het zou leuk zijn als iemand met ervaring er wat over kon zeggen, helaas leverde zoeken erna niets op :s

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die L een ander type ofzo?

Ik heb zelf de Creative I-Trigue 3200 (dus zonder L) en die bevallen goed.

Het hangt er vanaf wat je eisen zijn. Het gaat allemaal niet zo gruwelijk hard, en de sub is niet echt geweldig. Hij is weliswaar wel van hout (voordeel) maar het 'echte laag' hoor ik er niet uitkomen. Dat deed mijn oude Philips 2.1 setje beter.

Het geluid wat uit het geheel komt is best goed te noemen, binnen het gestelde budget. Hoog en midden zijn voldoende aanwezig, het laag is redelijk maar niet uberlaag. Het is zeker geen BOOM-box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 16:51:
Is die L een ander type ofzo?

Ik heb zelf de Creative I-Trigue 3200 (dus zonder L) en die bevallen goed.

Het hangt er vanaf wat je eisen zijn. Het gaat allemaal niet zo gruwelijk hard, en de sub is niet echt geweldig. Hij is weliswaar wel van hout (voordeel) maar het 'echte laag' hoor ik er niet uitkomen. Dat deed mijn oude Philips 2.1 setje beter.

Het geluid wat uit het geheel komt is best goed te noemen, binnen het gestelde budget. Hoog en midden zijn voldoende aanwezig, het laag is redelijk maar niet uberlaag. Het is zeker geen BOOM-box.
ik heb geen idee waar de L voor staat, voor een beetje televisie kijken en wat muziek luisteren tijdens het coden zijn ze dus wel ok?! valt me tegen van creative dat er geen goede bass bij zit, da's meestal waar ze het beste in zijn voor zo ver ik ervaring in heb :) maar bass is goed als achtergrond geluid maar voor de rest hoef ik niet de kamer door te blazen dat doe ik wel met die GigaWorks, daar voel je gewoon dat het huis gaat tochten als ze een stukje open staan...

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die L verder geen betekenis heeft, vind ik deze speakers perfect voor wat jij omschrijft. In die prijsklasse is er niet iets wat veel beter is ofzo, zeker niet als je de looks in de vergelijking meeneemt.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:00:
Als die L verder geen betekenis heeft, vind ik deze speakers perfect voor wat jij omschrijft. In die prijsklasse is er niet iets wat veel beter is ofzo, zeker niet als je de looks in de vergelijking meeneemt.
nou dan zullen we maar eens zien dat we die dingetjes krijgen...

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haal de Altec lansing 5021 op... heb ze zelf ook op me pc/tv/radio in de compter/hobby/knutsel/soldeer kamer :)
En moet echt toegeven dat ik gechameerd ben door zulke kleine speakers (waar ik normal echt afschuw ten top zoals bose en alle 12 in een dozijn namaak zooi)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 19:45:
Haal de Altec lansing 5021 op... heb ze zelf ook op me pc/tv/radio in de compter/hobby/knutsel/soldeer kamer :)
En moet echt toegeven dat ik gechameerd ben door zulke kleine speakers (waar ik normal echt afschuw ten top zoals bose en alle 12 in een dozijn namaak zooi)
Nofi, maar wat een onzinadvies.

Die Itrigue kost ~55 euro in de winkel.

De 5021 ongeveer ~165, oftewel het drievoudige.

Nogal wiedes dat die kwalitatief waarsch. beter is.

Daarnaast neemt die Altec fors meer ruimte in.. dit is de Altec:
Afbeeldingslocatie: http://images.techtree.com/ttimages/story/altec-lansing-MX5021.jpg

En dit de I-Trigue:
Afbeeldingslocatie: http://www.levi.cz/image/creative-3200.jpg

Overigens zat er bij mijn itrigue een mooiere AB.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed setje die I-Trigue, vriendin heeft er één gekocht en het viel alles mee! Voor op de slaapkamer zeker oké!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, voor PC-speakers is er een apart topic:

[rml]Het kiezen van een PC-Speakersysteem topic [ Deel II][/rml] :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.