Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[MP3/USB] Mobiblu DAH-1000 USB kabel kwijt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een vervangende kabel voor mijn MP3speler (Hyun Won Mobiblu DAH-1000), deze is echter vrijwel nergens te krijgen. Ik weet dat het in Engeland te krijgen is, dan kost het 16 pound wat ik vrij prijzig vind voor zo'n kabeltje. Weet iemand of het kabeltje ook ergens in NL te koop is?

Connector: Afbeeldingslocatie: http://akamaipix.crutchfield.com/lifestyle/2001/l4PinFirewireJack.jpeg

De andere zijde is een gewone usb aansluiting (USB-A). Volgens mij is de andere kant een firewire 4pins aansluiting (i.link), het is iig geen standaard USB-mini.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2005 09:37 ]

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 21:33
Het lijkt idd op een firewire aansluiting, maar dat past niet, anders had je eventueel nog kunnen solderen, maar het gaat er iig niet in. Miss dat je eens een meeltje naar mobiblu zal moeten sturen?
Die connecter die jij laat zien, lijkt er niet erg op vind ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Teun_2 op 10-08-2005 22:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een verkeerde afbeelding geplaatst, nu staat de juiste er.

Ik had reeds een mailtje naar Mobiblu gestuurd, die zeiden dat de importeur van Mobiblu in NL die kabeltjes niet kon leveren. Ik hoop echter dat iemand hier die kabeltjes eerder had gezien en weet waar ik ze kan bestellen. Het lijkt er op dat ze een custom usb kabel hebben dus.

• Teun_2
De kabel is idd custom, en anders rechtstreeks bij mobiblu, in korea? het zou toch te doen moeten zijn om een kabeltje op te sturen?

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-11 06:52
heb jij ff geluk: ik ben mijn mobiblu dah1000 kwijtgeraakt, en heb de kabel vast nog liggen, voor 15€ heb je hem(verzenden in bubbeltjesenvelop).

vrede in rust

• Teun_2
€15 voor een kabeltje?
Dat is veel.

• Nas T
Maar hij heeft nu wel een keus. Eieren voor je geld? Of in feite niks meer aan je mp3speler hebben?

[ Voor 80% gewijzigd door Nas T op 18-09-2005 21:37 ]

vrede in rust

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-11 13:18
Dat heet niet keus, dat heet afzetten :7

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Daar heeft Crusher77 wel gelijk in. Je buit een gunstige handelspositie uit, en zet dus af. Kijk hier mee uit!

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-11 13:15
Kijk eens bij de webshop van Creative, deze heeft deze kabeltjes geloof ik ook wel. Dit zijn dacht ik gewoon mini usb-kabels die tevens oplaadfunctie van een speler hebben

• Teun_2
Mini-usb-kabeltjes passen niet. de kabeltjes zijn custom. Ik heb net een zen touch gekocht, dus als je wil dan mag je mijn dah 1000 256MB voor €35 plus verzendingskosten kopen, dan betaal je wel meer, maar dan heb je wel 2 mp3spelers (miss voor een gezinslid ofzo?). De speler is wel totaal versleten, dwz blutsen en krassen tot en met, maar hij werkt wel nog perfect, ook het betterijklepje is er nog. Een ab heb ik ook nog, maar daar ontbreekt wel het "knijpding" om de ab vast te spelden op een kledingsstuk oid.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ben je zeker dat ze zo custom zijn, ik geloof dat m'n twee HP digitale camera's net dezelfde aansluiting hebben, m'n MP3 speler (Daisy Diva) ook trouwens :)

Trok er heel hard op maar is het net niet :/

[ Voor 20% gewijzigd door Admiral Freebee op 19-09-2005 11:08 ]

• Nas T
wat heet afzetten?
voor €35 een mp3speler met half zo veel geheugen en vol met krassen? Of voor €15 een kabel?
En als je dat afzetten vindt, dan ben ik al te vaak afgezet...
Nog een voorbeeld:
motorola v3 razr zwart: marktplaats: > €250, nieuw 0, met 2 jaar elke maand €17.
Kortom: of 2ehands voor meer dan omgerekend €20 per maand, of nieuw voor €17...
Ik kan je verzekeren dat je die kabel nieuw nergens goedkoper vindt...

vrede in rust

• Teun_2
Ik heb hier al een bod van €35 van iemand die de speler gezien heeft, maar ik vraag het eerst aan hem of hij de speler niet wil kopen, hij is er meer mee.

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04:19
Dit is al een wat ouder topic, maar aangezien je nog steeds geen echt antwoord hebt gekregen het volgende.

Mijn vriendin heeft deze speler voor €25 gekocht op marktplaats, kwam dus zonder usb kabel, na lang zoeken een engelse site gevonden waar ze deze kabel verkopen, kost 9 pond en komen nog 5 pond verzendkosten bij.
Hebben ook nog een mailtje naar mobiblu gestuurd maar tot nu toe geen antwoord.

De site : http://www.mp3players.co.uk/site/uk/dah1000x_usb_cable.html

Maar als iemand hem ergens anders kan vinden/gevonden heeft, zou ik dat graag horen.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Pagina: 1