Welke software voor video bewerking

Pagina: 1
Acties:
  • 985 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• United
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-12-2025
Hallo

Ik heb een digitale JVC video camera en wil de film die ik op vakantie heb gemaakt bewerken.

Ik heb voorheen windows movie maker gebruikt maar wil nu wel iets proffesioneler aan het werk.

Ik heb adobe premium pro een try out geprobeert maar dat vind ik nog beetje te lastig.

Heeft iemand idee welk video bewerking programma ik kan gebruiken die niet al te moeilijk te gebruiken is maar waar je wel veel mee kunt.

alvast bedankt

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 23:26
Adobe is vaak the way to go, verwacht niet dat je gelijk fantastische producties in elkaar draait, maar koop een goed boek en probeer gewoon een heleboel, je raakt sneller aan Premiere gewend dan je denkt.
* Mitch in iedergeval wel

• United
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-12-2025
Oke .. dan toch maar nog is proberen ..

maar je hebt het over een boek ? .. welk boek en waar te halen?

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

United schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 16:00:
maar je hebt het over een boek ? .. welk boek en waar te halen?
Bij een boekenwinkel natuurlijk. Toon zelf eens wat meer moeite (je posthistory laat zien dat dit ook niet altijd goed gaat) en ga naar Amazon.com of Bol.com of Proxis.be en typ in "adobe video editing". Resultaat : http://www.amazon.com/exe...-form/104-7342192-7646303. Lees de reviews en bestel vervolgens. De lichtere versie van Premiere is Premiere Elements, en dat zou wel eens de oplossing kunnen zijn als Premiere zelf te lastig is.

Niet moeilijk, toch?

[ Voor 17% gewijzigd door Yoozer op 10-08-2005 16:32 ]

teveel zooi, te weinig tijd

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-02 19:40

Caveman

whahoehaha

om te beginnen:
Pinnacle Studio
Ulead Moviemaker
Ulead Videostudio
Ulead DVDmaker

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !