Bij deze ga ik het nogmaals proberen......
We hebben de volgende situatie:
1 router met 1 vast ip adres verkregen van de ISP natuurlijk, deze is verbonden met het internet WAN
5 servers zijn verbonden met die router, dit is ons interne LAN.
Wat bedoel je met 'krijgen het niet voor elkaar om een aparte VPN te openen'?
De bedoeling is dat ik thuis vanaf een computer een VPN verbinding kan openen via de router naar PC1 een aparte VPN verbinding naar PC2 , een aparterte VPN verbinding naar PC3, etc.
Staan die servers achter een firewall? nee, achter een router
Momenteel (omdat VPN maar poort 1 blijkbaar 1723???) als je met VPN op die router aanlogt, word je doorgestuurd naar PC1, maar we willen ook dat je bv doorgestuurd kan worden naar PC2, of naar PC3, dit bedoel ik dus met een aparte VPN verbinding op elke server.....
Welke oplossing zou hiervoor het beste zijn ?
Alvast Bedankt... meer weten...... ik beantwoord de vragen asap.
We hebben de volgende situatie:
1 router met 1 vast ip adres verkregen van de ISP natuurlijk, deze is verbonden met het internet WAN
Wat bedoel je met 'krijgen het niet voor elkaar om een aparte VPN te openen'?
De bedoeling is dat ik thuis vanaf een computer een VPN verbinding kan openen via de router naar PC1 een aparte VPN verbinding naar PC2 , een aparterte VPN verbinding naar PC3, etc.
Staan die servers achter een firewall? nee, achter een router
Momenteel (omdat VPN maar poort 1 blijkbaar 1723???) als je met VPN op die router aanlogt, word je doorgestuurd naar PC1, maar we willen ook dat je bv doorgestuurd kan worden naar PC2, of naar PC3, dit bedoel ik dus met een aparte VPN verbinding op elke server.....
Welke oplossing zou hiervoor het beste zijn ?
Alvast Bedankt... meer weten...... ik beantwoord de vragen asap.