[Meetro] Nieuw instant messaging applicatie?

Pagina: 1
Acties:

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 12:43
Gister heb ik het programma Meetro gedownload.
Ik had er nog nooit van gehoord en volgens mij vele met mij aangezien ik er niks van kan vinden op GoT.

Werkt best aardig, een soort van cloon van ICQ en MSN etc..
Je ziet ook random een selectie van mensen in de buurt.

Is er iemand bekend verder met dit programma? Als ik op 'Report Location' klik om mijn woonplaats etc in te vullen blijft hij zeggen dat het niet bekend is. Werkt dit programma alleen nog maar volledig in de VS? Deze functie is nodig om random mensen in je omgeving te zien...

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Vage website... alleen maar zo'n vreselijk "oh wat een coole software" promotie!

En dat ie dus alleen in de VS werkt... tja, nevermind software dus ;)

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 12:43
Ja precies, op de website kon ik verder ook niks vinden.
Ik ben er gekomen toen ik las op Internet dat Meetro overgenomen is door Google.

Met deze software is het zo dat als je online bent, je je locatie instelt en dan ziet wie er binnen een bepaalde straal van je online is. Handig voor dating zoals verscheidene website vermelden...maar goed... blijkbaar werkt het dus alleen goed in amerika...

• DeTeraarist
  • Laatst online: 19:06

DeTeraarist

#Boots2Asses

haha, gaat 't effe proberen :) ben net verhuisd van Ter Aar naar Zwolle (van west naar oost) en ken hier nog niet veel mensen. Als alle Zwolsche Tweakers nou effe dat ding downloaden.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Het hele idee is 'social-software-based' en is een combinatie tussen Dodgeball (www.dodgeball.com) en Hyves/Friendster/Orkut. Wel een handig/leuk programma voor als je in Amerika woont :| Dan kun je inderdaad leuke tips uitwisselen (hotels/cafe/restaurant/disco-tips)

Heb het geinstalleerd , maar het heeft nu weinig nut..maarja met Google (=geld) lukt het vast wel.

Extra:
Dodgeball.com (ook social software) is ook van Google (ook aangekocht)
Als ze dit combineren zou het wel werken :o

[ Voor 17% gewijzigd door HappyFun op 10-08-2005 22:15 ]

Defunctus Deo Juvente

• iAR
  • Niet online

iAR

Op zich wel grappig dat het door google over genomen wordt. Komt er vast iets van ;)

Maar de vraag is of je nog op een instant messenger zit te wachten... maar je weet maar nooit waar google's IM op uit gaat lopen... als naast een normale buddy list ook dit een onderdeel zou zijn is het wel grappig voor wat HappyFun zegt om tips enzo uit te wisselen.

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Meetro eigenaren ontkennen op dit moment dat ze zijn overgenomen door Google Inc.
Wel zijn er gespreken geweest tussen beide partijen...

Bron: http://www.kbcafe.com/iBLOGthere4iM/?guid=20050811175004

Defunctus Deo Juvente

• DeTeraarist
  • Laatst online: 19:06

DeTeraarist

#Boots2Asses

Hier is 't ook weer weg...
lekker zinloos inderdaad als je hier woont. maybe als het geintegreerd wordt met google earth ofzo dat 't werkt over de hele wereld :p maar voorlopig kan ik er niks mee, ghe ja, praten met die gasten van meetro ofzo.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Pagina: 1